امیر آبادی:استقلال هوشمندانه می تواند صعود کند | آوای استقلال
3

امیر آبادی:استقلال هوشمندانه می تواند صعود کند

  • کد خبر : 2466
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
امیر آبادی:استقلال هوشمندانه می تواند صعود کند
مهدی امیرآبادی می گوید فشردگی مسابقات روی بازیکنان تاثیر گذاشته است

مهدی امیرآبادی می گوید فشردگی مسابقات روی بازیکنان تاثیر گذاشته است

مهدی امیرآبادی مدافع پیشین استقلال معتقد است شاگردان مجیدی می‌توانند با ارائه بازی‌ های هوشمندانه در دو دیدار آخر خود جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را کسب کنند.

به گزارش طرفداری، مهدی امیرآبادی در خصوص عملکرد استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل قطر گفت:بازی خیلی خوب و درگیرانه‌ای بود اما متاسفانه مثل بازی رفت در این دیدار هم مدافعان میانی استقلال دچار  اشتباه شدند. با  وجود این شرایط در ادامه راه همه چیز در دست استقلال است و آنها هستند که می‌توانند با یک بازی هوشمندانه به مرحله بعدی صعود کند.

امیرآبادی تصریح کرد:استقلال در دیدار برگشت مقابل الدحیل نمایش خیلی خوبی  داشت و در بیشتر دقایق هجومی ظاهر شد. پس از تساوی یک – یک از سوی کادر فنی تغییر سیستم داده شد اما متاسفانه  نتیجه تساوی ماند و امتیازات تقسیم شد.

مدافع پیشین تیم استقلال در خصوص اینکه کدام بازیکن نمایش بهتری داشت، گفت:در این دیدار نفراتی چون وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور نمایش خیلی خوبی داشتند و با کمترین پاس‌های اشتباه روند تاکتیکی استقلال را به جلو هدایت کردند، سایر بازیکنان هم زحمات خود را کشیدند.

امیرآبادی افزود:فشردگی بازی‌ ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته و از نظر عصبی  و روانی به آنها فشار وارد می‌شود. بازیکنان باید این دیدار را فراموش کنند و با ریکاوری ذهنی به فکر دو دیدار سخت خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه باشند تا با دو برد خوب در دو بازی آخر به مرحله بعدی صعود کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2466

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.