امیدوار به استقلال جدید | آوای استقلال
2
چند بازیکن خارجی اضافه می‌شوند

امیدوار به استقلال جدید

  • کد خبر : 41098
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۶
امیدوار به استقلال جدید
برای استقلال شاید بهترین حالت این بود که کادرفنی خود را حفظ کند و با ثبات کامل در لیگ بیست و چهارم شرکت کند اما این موضوع در صورتی خوب است که ثمره ای داشته باشد و نتیجه اش چیزی جز کسب قهرمانی نباشد.

به گزارش آوای استقلال، نیاز بود تا مدیرعامل باشگاه در فصل نقل و انتقالات مشخص شود که این اتفاق هم رخ داد و فرشید سمیعی روی این صندلی نشست وعده دار این سمت مهم و بزرگ شد تا ببینم آیا فرشید سمیعی دغدغه اش استقلال است یا اینکه مثل مدیران قبلی تنها تلاش و خواسته اش پر کردنِ جیب و منافع شخصی اش است!
استقلال امسال هم در فصل نقل و انتقالات تا به اینجای کار عملکرد خیلی خوبی نداشته و اگر از امضای قرارداد با دو بازیکن اهل بوسنی فاکتور بگیریم، تنها توفیق این تیم جذب رامین رضاییان و سامان فلاح بود و البته تمدید قرارداد روزبه چشمی و رافائل سیلوا که توانست کمی صدای اعتراضات را بخواباند و هواداران را تا حدی به فصل پیش رو خوش بین کند .
به گفته فرشید سمیعی استقلال با چند بازیکن خارجی هم به توافق رسیده و ممکن است هر لحظه اسامی آنها اعلام شود اما اظهار نظر در خصوص کیفیت آنها را موکول می کنیم به بعد از دیدن کارنامه آنها و پس از آن درباره عملکرد کادر مدیریتی در فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا روند مثبتی داشته اند اظهار نظر کنیم به شخصه به خاطر استقلال امیدواریم کادر مدیریتی عملکرد موفقی را ثبت کنند تا هواداران در فصل پیش رو استرس کمتری داشته باشند.
یکی از ناتمام هایی که سمیعی حتماً باید آن را به سر انجام برساند حفظ حسین حسینی است دروازبانی که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ بیست و سوم بود و هواداران به درستی انتظار دارند او همچنان درون دروازه آبی‌ها بایستد، با توجه به شرایط فعلی و اسکوادی که وجود دارد، اگر دو سه بازیکن جدید به ترکیب استقلال اضافه شوند، آن وقت جواد نکونام و کادرفنی‌اش کمبودی را حس نخواهند کرد و دیگر جایی برای بهانه  ندارد و باید با تمام تمرکز به دنبال کسب قهرمانی باشند چون در غیر این صورت قطعاً همین درصد اندک حمایت را نیز از دست می‌دهد.
به گفته مسئولین این سیاست جدید استقلال است که چراغ خاموش و نه در بوق و کرنا در حال بستن تیم با نفرات جدید هستند تا بدور از حواشی کارشان را به درستی انجام بدهند و بتوانند تیمی را روانه لیگ کنند توان قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد.
امیدواریم این ادعا درست باشد و به واقع به آنچه می‌گویند متعهد باشند و بالاخره امسال تیمی بهتر از فصل قبل راهی مسابقات شود و به گونه ای نباشد که از دست دادن قهرمانی‌اش را به شمس و قمر و کمبود بازیکن ربط بدهند!
هواداران امسال دیگر هیچ دلیل و بهانه ای را نمی پذیرند و دلشان نمی خواهد بعد از بیست و هفت هفته صدر نشینی پایان کارشان با اما و اگر همراه شود.
به گمانم به این استقلال می‌تواند امید بست؛ البته به این شرط مهم که مدیریت واقعاً به تعهداتش پایبند باشد و با جذب چند بازیکن خوب در پست های مورد نیاز درصدد رفع نقاط ضعف تیم باشد تا هواداران امسال در زمین شاهد تیمی سراسر هجومی،با برنامه و پر قدرت باشند نه تیمی حوصله سر بر و کسل‌کننده….

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41098

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها