اقتدار استقلال اسباب بازی نیست | آوای استقلال
4
برخوردی دیر اما موثر

اقتدار استقلال اسباب بازی نیست

  • کد خبر : 29319
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
اقتدار استقلال اسباب بازی نیست
به نظر می رسد برخورد با سیاوش یزدانی درست است.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند و در چنین اوقات حساسی قطعاً همه توقع دارند فضای داخل تیم کاملاً آرام باقی بماند اما ریکاردو ساپینتو روز یکشنبه تصمیم ویژه گرفت و اعلام کرد دیگر به سیاوش یزدانی احتیاجی ندارد تا مدافعی که طی دو هفته گذشته حاشیه های زیادی برای استقلال به وجود آورده بود حالا درب خروجی را به روی خود گشوده شده ببیند. تصمیمی که اگرچه سر و صدای زیادی راه انداخت اما در مجموع با حمایت بخش وسیعی از هواداران و پیشکسوتان همراه شد.

دیر اما همچنان موثر

بسیاری از طرفداران استقلال دلشان می‌خواست سیاوش پس از حرف های تندی که در مورد آنها بر زبان آورد، از جمع آبی پوشان کنار گذاشته شود و این خواسته تا حد زیادی هم منطقی بود. سیاوش یزدانی آن روز از چشم استقلالی ها افتاد که مدعی شد هواداران منتقد، طرفداران واقعی استقلال نیستند چون نباید با یک ناکامی شروع به انتقاد کنند! در واقعی یزدانی هیچ وقت نتوانست برای خود هضم کند که در چه تیم بزرگی توپ می‌زند. حالا اگر چه با  تاخیر او را از تیم کنار گذاشتند اما باز هم باید چنین حرکتی را موثر قلمداد کرد.

خط قرمز

استقلال در تاریخ خود بازیکنان بسیار بزرگی داشته است که حتی اگر چند سیاوش یزدانی را هم در کنار هم دیگر بگذاریم به پای آنها نمی رسند اما همه این بازیکنان کوچکتر از نام بزرگ استقلال‌ به حساب می آیند. در واقع استقلال و پرسپولیس به  فوتبالیست های بزرگ هم وجهه می بخشند چه برسد  به بازیکنانی که می آیند تا در این دو تیم بزرگ شوند. اقتدار استقلال خط قرمزی است که هر کس از آن عبور کند باید از مجموعه آبی کنار گذاشته شود حالا میخواهد سیاوش یزدانی باشد یا مهرهای به مراتب بزرگتر از او.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29319

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.