افزایش شانش مددی و یک پیشکسوت استقلال برای عضویت در هئیت مدیره/آصفی گزینه جانشینی خلیل زاده/عبدیان و نظری استعفای خود را پس می گیرند؟ | آوای استقلال
5
گزارش اختصاصی از معادلات جدید مدیریتی استقلال؛

افزایش شانش مددی و یک پیشکسوت استقلال برای عضویت در هئیت مدیره/آصفی گزینه جانشینی خلیل زاده/عبدیان و نظری استعفای خود را پس می گیرند؟

  • کد خبر : 7338
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
افزایش شانش مددی و یک پیشکسوت استقلال برای عضویت در هئیت مدیره/آصفی گزینه جانشینی خلیل زاده/عبدیان و نظری استعفای خود را پس می گیرند؟
باید منتظر نتایج جلسه فردا بمانیم تا شکل گیری تغییرات عملیاتی شود و سرنوشت تیم مدیریتی برای هواداران،بازیکنان و کادر فنی رونمایی شود.

به گزارش آوای استقلال، تشکیل جلسه مهم در خصوص تعیین تکلیف مدیریت باشگاه استقلال با حضور وزرای ورزش و جوانان،اقتصاد و دادگستری در حاشیه نشست هئیت دولت یکی از موضوعات مهم رسانه های خبری بود.

بر اساس آخرین گمانه زنی ها و پیش بینی های صورت گرفته بدون تردید فردا یک روز سرنوشت ساز برای آبی پوشان خواهد بود،به گونه ای کهبرابر شنیده های خبرنگار آوای استقلال، احتمالا موضوع استعفای اعضای هئیت مدیره باشگاه مجددا بررسی شود و چنانچه اعضای سابق حاضر به ادامه همکاری با مجموعه استقلال به مدیرعاملی احمد مددی نباشند احتمالا با کناره گیری آنها موافقت خواهد شد و نفرات جدید جایگزین خواهند شد.

در خصوص ترکیب اعضای هئیت مدیره شنیده می شود به احتمال فراوان حمیدرضا آصفی سخنگوی سابق و زار امور خارجه به عنوان رئیس جدید هئیت مدیره انتخاب خواهد شد،احمد مددی نیز به احتمال بسیار زیاد و قریب به یقین به ترکیب هئیت مدیره اضافه خواهد شد.

گویا عضو جدید بعدی،یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهد بود که با تائید مثبت سه وزیر و امضای حکمش توسط آنها با پیشنهاد مسعود سلطانی فر به جمع هئیت مدیره اضافه خواهد شد.

در همین حال گفته می شود اگر مهدی عبدیان و حجت نظری همچنان مخالف ادامه همکاری با مددی باشند،به احتمال فراوان از مجموعه جدا خواهند شد و به جای آنها یک مدیر اقتصادی که در حال حاضر مدیرعامل یک شرکت تولیدات مواد غذایی است به جمع هئیت مدیره اضافه خواهد شد تا هئیت مدیره با چهار نفر به فعالیت خود ادامه دهد.

گفتنی این فرایند در حالی عملیاتی خواهد شد که عبدیان و نظری از ادامه همکاری انصراف دهند در غیر این صورت حضور مدیر اقتصادی منتفی خواهد شد.

چنانچه این معادلات اجرایی شود،آن وقت شکل تصمیم گیری ها تغییر خواهد کرد و احمد مددی به واسطه حضور در هئیت مدیره دارای قدرت بیشتری خواهد شد و به نوعی معادلات با شکل و شمایل دیگری به اجرا در می آید.

با این حال باید منتظر نتایج جلسه فردا بمانیم تا شکل گیری تغییرات عملیاتی شود و سرنوشت تیم مدیریتی برای هواداران،بازیکنان و کادر فنی رونمایی شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7338

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.