اعلام ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان | آوای استقلال
4

اعلام ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان

  • کد خبر : 5246
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
اعلام ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان
ترکیب استقلال برای دیدار با صنعت نفت مشخص شد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در شرایطی مقابل نفت آبادان به میدان می رود که چند تغییر در ترکیب خود نسبت به مسابقه با ذوب آهن خواهد داشت.

با توجه به مصدومیت برخی بازیکنان فرهاد مجیدی مجبور شده تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند که این تغییر ها از خط دروازه شروع می شود.

* حسینی به دنبال دومین کلین شیت فصل

با توجه به عدم حضور رشید مظاهری در آبادان و به دلیل مصدومیت، حسینی این فرصت را دارد تا یکبار دیگر درون دروازه تیمش قرار بگیرد. سنگربان آبی پوشان که با وجود نیمکت نشینی در این فصل، کارش را بدون حاشیه انجام داد و هیچ گاه به این مسئله اعتراضی نداشته، برای دومین دیدار متوالی درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت.

**بازهم ۳ دفاع مرکزی

فرهاد مجیدی تصمیم گرفته برای مسابقه با نفت آبادان همچنان از ۳ مدافع مرکزی استفاده کند. محمدحسین مرادمند، عارف غلامی و سیاوش یزدانی ۳ مدافع استقلال در بازی امشب هستند. در این خصوص گفته می شد شاید محمد دانشگر به ترکیب اصلی برگردد اما فعلا این اتفاق نیفتاده و مجیدی تصمیم گرفته به ترکیب موفق تیمش در بازی با ذوب آهن دست نزند.

**بازی با یک هافبک دفاعی

با توجه به مصدومیت و غیبت مهدی مهدی پور، استقلالی ها تنها از مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی استفاده خواهند کرد. البته آرش رضاوند نیز با حضور در ترکیب ثابت آبی پوشان، به کمک ریگی خواهد آمد تا او در جنگ های میانه میدان تنها نباشد.

**نادری در چپ، وریا در راست

محمد نادری که این روزها یکی از خوب های استقلالی هاست، در بازی امروز برابر صنعت نفت، در سمت چپ خط هافبک استقلال انجام وظیفه می کند. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان نیز با توجه به غیبت موسوی، تنها گزینه موجود برای قرار گرفتن در سمت راست تیم مجیدی است.

فرشید اسماعیلی که این روزها یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال است، پس از درخشش در بازی با ذوب آهن و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در بازی با آبادانی ها نیز امید اصلی خط میانی تیمش است.

**خط حمله ای تکراری

شیخ دیاباته در بازی با صنعت نفت تیمش را همراهی نمی کند تا استقلال با زوج تکراری خود در خط حمله پای به زمین مسابقه بگذارد. مهدی قایدی ۱۰ هفته است که در لیگ برتر پایش به گلزنی باز نشده و مطهری نیز در ۶ بازی گذشته در امر گلزنی ناکام بوده است. این دو مهاجم استقلال امیدوارند امروز به این روند ناکامی پایان دهند.

ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان به شرح ذیل است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5246

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.