اعضای تیم مس در محوطه فنی ما چه می‌کردند؟ | آوای استقلال
3
چرا هروقت ما می‌بریم این اتفاقات رخ می‌دهد؟

اعضای تیم مس در محوطه فنی ما چه می‌کردند؟

  • کد خبر : 29730
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
اعضای تیم مس در محوطه فنی ما چه می‌کردند؟
گزیده صحبت‌های دکتر فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در برنامه شب گذشته مجله فوتبال شبکه خبر را در زیر می‌خوانید.

به گزارش آوای استقلال، فرشید سمیعی گفت:
– در بیانیه نویسی ما هیچگاه شروع کننده نبودیم. در سال گذشته دو بار هر دو تیم استقلال و پرسپولیس متعهد شدند که آغازگر بیانیه نویسی نباشند ولی هر دو بار از سوی تیم حریف این تعهد نقض شد و هیچکس هم بعد از آن اعتراضی به این تعهد شکنی نداشت. طبیعی است که حق پاسخگویی برای ما همیشه وجود دارد.

– آقای ساپینتو در کنار زمین در مصاف با پیکان حرفی نزد. آقای ماتا خطاب به بازیکنان خودمان حرف می‌زد که توهین نبود و آن اتفاقات افتاد.

– چرا هروقت ما می‌بریم این اتفاقات رخ می‌دهد؟ قاعدتا باید وقتی تیمی شکست می‌خورد دست به کارهایی برای به تشنج کشیدن بازی بزند.

– در قضیه محرومیتی که در بازی مقابل مس کرمان رقم خورده، اعتراض داریم چون عدالت رعایت نشد. هر دو کارت در محوطه فنی ما و به خاطر حضور کادر مس در آن مکان به ساپینتو داده شده است. اعضای آن تیم در محوطه فنی ما چه می‌کردند؟

– موضوع کنفرانس هم یک موضوع فرهنگی است. ما در کتاب‌های خود فقها داریم که رابطه عقلی و تفاوت میان حیوان و انسان هست. آیا این توهین به انسان است؟ بسیاری از فیلسوفان هم درباره انسان‌هایی صحبت می‌کنند که از عقل خود استفاده نمی‌کنند. آیا منظورشان توهین است؟

– بازیکنان ما بعد شش هفت ماه، تنها سه چهار کلمه پرتغالی یاد گرفته‌اند ولی ساپینتو از بغل هرکس رد می‌شود، زبان پرتغالی را آن فرد در حد محاوره در حد کف خیابان‌های لیسبون یاد می‌گیرد.

– شما چرا به الفاظ زشت سرمربی پیکان ورود نمی‌کنید؟ چرا به کسانی که به داور حمله می‌کنند چیزی نمی‌گویید؟ چرا به مربیانی که به کمیته داوران، فدراسیون و ناظر و… حمله می‌کنند کسی چیزی نمی‌گوید؟ من ندیده‌ام کمیته انضباطی به کسانی که می‌گویند دست‌هایی نمی‌گذارند من قهرمان شوم و کل سیستم فوتبال را زیر سوال برده‌اند، دعوت شود تا پاسخگو باشند.

@EsteghlalFcTelegram

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29730

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.