اعتراض استقلالی ها به حضور احتمالی تماشاگران در هفته دوم لیگ | آوای استقلال
2

اعتراض استقلالی ها به حضور احتمالی تماشاگران در هفته دوم لیگ

  • کد خبر : 26515
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
اعتراض استقلالی ها به حضور احتمالی تماشاگران در هفته دوم لیگ
به نظر می رسد استقلالی ها به حضور تماشاگران اعتراض کنند.

به گزارش آوای استقلال، بازی های هفته اول لیگ برتر به دلیل آنچه مشکل در سامانه بلیت فروشی خوانده شد، بدون حضور تماشاگران برگزار شد اما امروز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد:

پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر غیبت تماشاگران، به آگاهی می رساند تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم می توانند طبق پروتکل ها و دستورالعمل های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
حالا استقلالی ها که در بازی هفته اول برابر سپاهان از حضور هواداران شان محروم بودند، به شدت از این اتفاق شاکی هستند و برای مدیران باشگاه این سوال به وجود آمده است که از هفته اول تا دوم چه تغییر بنیادی در بلیت فروشی بازی ها رخ داده که قرار است بازی ها با حضور ۳۰ درصدی هوادار برگزار شود؟
استقلالی ها به زودی اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ ارائه می کنند و معتقدند در این زمینه عدالت بین تیم ها رعایت نشده است.

البته سازمان لیگ برای هفته اول هم ابتدا اعلام کرد بازی ها با حضور تماشاگران برگزار می شود ولی ناگهان بازی ها را بدون تماشاگر کرد و شاید چنین اتفاقاتی در هفته دوم هم رخ دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26515

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.