اظهارات تند مدیر فدراسیون فوتبال علیه شرکت توسعه درمورد VAR؛ با این روند برای فصل آینده دچار اختلال می‌شویم | آوای استقلال
0

اظهارات تند مدیر فدراسیون فوتبال علیه شرکت توسعه درمورد VAR؛ با این روند برای فصل آینده دچار اختلال می‌شویم

  • کد خبر : 39704
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
اظهارات تند مدیر فدراسیون فوتبال علیه شرکت توسعه درمورد VAR؛ با این روند برای فصل آینده دچار اختلال می‌شویم
رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال اظهارات تندی را علیه شرکت توسعه درخصوص ورود VAR مطرح کرد.

به گزارش آوای استقلال، علی تارقلی زاده با اشاره به مسیر طی شده جهت خرید تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدیویی برای بهره مندی از آنها در فصل آتی لیگ برتر اظهار داشت:دوستان مطلع هستند که اساسا کمتر علاقه ای به مصاحبه دارم اما اینجا ناگزیرم حرف های مهمی را آن هم جهت استحضار افکار عمومی با مردم عزیز و رسانه های گروهی در میان بگذارم.
وی افزود: در حالیکه وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن VAR به ایران همه توانش را گذاشته، رئیس فدراسیون فوتبال اعتبارش را وسط گذاشته و حتی دکتر مخبر، نامه ها و دستورات لازم را داده،اما متاسفانه شرکت تجهیز ۷ ماه است که در این زمینه بدقولی کرده است.

رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا به امروز برای تخصیص بودجه‌ای که دقیقا برای این امر در اختیار شرکت تجهیز است، ده‌ها جلسه برگزار کرده‌ایم اما ریالی از این بودجه به فدراسیون فوتبال نرسیده و در تازه ترین بهانه، این شرکت اسم صدا و سیما را وسط آورده است.در حالیکه رسانه ملی و مدیرانش تا به امروز کمال همکاری را با فدراسیون داشته و هیچ مشکلی با ورود تجهیزات ندارند و اساسا خودشان هم مشوق فدراسیون برای تحقق این امر هستند.
تارقلی زاده خاطرنشان کرد: عزیران! آقایان بزرگوار در شرکت تجهیز! بودجه خرید تجهیزات مربوط به VAR در حساب شماست. معاون رئیس جمهور امضا کرده، وزیر محکم ایستاده و دستور داده، رئیس فدراسیون فوتبال همه تمهیدات را اندیشیده است. دلیل این اتفاقات چیست؟
وی ادامه داد: اینجا به هواداران فوتبال می گویم با این دست فرمان به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به همه تاکیدات تاج در جهت تسریع درورود VAR به کشورمان، این فرایند، برای فصل آتی دچار مشکلات جدی و اختلال خواهد شد. بیان این چند سطر برای این بود که همه بدانند فدراسیون در چه وضعیتی در حال کار است و امیدوارم دوستان به فکر باشند و اجازه بدهند مسیر پیش بینی شده فدراسیون به درستی طی شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39704

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.