اشتباه سازمان لیگ دردسرساز شد/ استقلالی‌ها به فیفا شکایت می‌کنند؟ | آوای استقلال
2

اشتباه سازمان لیگ دردسرساز شد/ استقلالی‌ها به فیفا شکایت می‌کنند؟

  • کد خبر : 16668
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
اشتباه سازمان لیگ دردسرساز شد/ استقلالی‌ها به فیفا شکایت می‌کنند؟
روز گذشته سازمان لیگ در اقدامی عجیب مانع بازی کردن کوین یامگا و رودی ژستد در دیدار استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان شد.

به گزارش آوای استقلال، مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند ضمانت نامه استقلال معتبر نبوده و به همین دلیل مجوز موقت دو بازیکن خارجی ابطال شده است. اینکه دو ساعت به آغاز بازی چنین درخواستی به باشگاه اعلام شود، در نوع خودش عجیب و خنده‌دار بود، اما موضوع زمانی فاجعه بار می‌شود که اقدام سازمان لیگ خودش به تنهایی یک تخلف محسوب خواهد شد. به همین دلیل است که از امروز مسئولان این سازمان از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

تخلف سازمان لیگ به این صورت است که اولا چطور مجوز موقت داده است، اینکه بگویند قصد همکاری به باشگاه‌ها را دارند، نمی‌تواند توجیه مناسبی باشد، چرا که درست در بحبوحه درگیری‌ها با استقلال بر سر تبلیغات محیطی به یکباره یادشان افتاد که ضمانت نامه بانکی استقلال معتبر نیست. در واقع هر عقل سلیمی متوجه می‌شود که مسئولان سازمان دوست داشتند به نوعی مقابل استقلال بیایستند. موضوع بعدی، جلوگیری از بازی کردن بازیکنان بود، زمانی که سازمان لیگ می‌تواند جلوی بازی کردن بازیکنان را بگیرد که ارکان قضایی رأی به این کار داده باشند. وقتی کمیته انضباطی یا اخلاق چیزی در این باره نمی‌دانسته است، چطور سازمان لیگ بدون توجه به آیین‌نامه‌ مسابقات جلوی بازی کردن بازیکنان را گرفته است. اقدام سازمان لیگ به نوعی زیر سؤال بردن ارکان قضایی فدراسیون فوتبال بود. این اشتباه سازمان لیگ درسرساز شده است و مدیران استقلال آنها را به شکایت به فیفا تهدید کرده‌اند.

متأسفانه رفتار عجولانه و خودخواهانه سازمان لیگ باعث شد استقلال نتواند بازی‌های همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد و به راحتی دو امتیاز را از دست داد، امتیازهایی که فوتبالی نبودند و خارج از فوتبال از استقلال گرفته شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16668

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها