اسیر جوسازی حاشیه سازان نشوید،در خانه قرنطینه هستم/موفقیت های مجیدی خیلی ها را نگران کرده است | آوای استقلال
8
رئیس هئیت مدیره استقلال در گفت و گو اختصاصی با آوای استقلال:

اسیر جوسازی حاشیه سازان نشوید،در خانه قرنطینه هستم/موفقیت های مجیدی خیلی ها را نگران کرده است

  • کد خبر : 2422
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
اسیر جوسازی حاشیه سازان نشوید،در خانه قرنطینه هستم/موفقیت های مجیدی خیلی ها را نگران کرده است
به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از نوع انگلیسی در منزل قرنطینه است و این اخبار صرفا برای به حاشیه بردن باشگاه استقلال مطرح شده است.

صبح امروز خبری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شد تا در ادامه حاشیه سازی ها پیرامون باشگاه استقلال فضای رسانه ای به شدت ملتهب شود.

نکته جالب توجه این بود که پس از انتشار این خبر،برخی شایعه کردند رئیس هئیت مدیره استقلال فرد مورد نظر است در حالی که اسماعیل خلیل زاده دقایقی قبل در گفت و گو اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آوای استقلال ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از نوع انگلیسی در منزل قرنطینه است و این اخبار صرفا برای به حاشیه بردن باشگاه استقلال مطرح شده است.

وی در ادامه تاکید کرد:هواداران استقلال اسیر جوسازیها و خبرسازی های کذب قرار نگیرند،چون برخی متوجه شدند استقلال می تواند با مربیگری فرهاد مجیدی یک تهدید جدی به حساب بیاید و موفقیت های بزرگ به دست آورد به همین دلیل با شایعات بی اساس به دنبال خبرسازی منفی علیه استقلال هستند.

وی در پایان گفت:بازیهای درخشان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با مربیگری فرهاد مجیدی بدخواهان استقلال را به شدت به تکاپو انداخته تا جوسازی رسانه ای علیه باشگاه راه بیندازند و همانطور که هواداران فهمی استقلال مستحضرند همین امروز خبر کذب جدایی فراز کمالوند از استقلال و محکومیت باشگاه از سوی فیفا به واسطه شکایت استراماچونی مطرح شد که این اخبار نه تنها پایه و اساس ندارد بلکه کذب محض است از این رو از هواداران باشگاه تقاضا می کنم فقط از طریق رسانه رسمی باشگاه و منابع خبری موثق اخبار مربوط به استقلال را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2422

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.