استقلال و شکایت از حسینی | آوای استقلال
5

استقلال و شکایت از حسینی

  • کد خبر : 29668
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
استقلال و شکایت از حسینی
باشگاه استقلال از سرمربی تیم فوتبال پیکان شکایت خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، زرندی پس از پیروزی مقابل پیکان تهران پیش از آغاز نشست خبری سرمربی این تیم اظهار داشت: واقعاً جای تأسف دارد و باید افسوس و حسرت بخوریم که به جای سرمایه‌گذاری در بخش فنی به یک سمت و سوی دیگری می‌رویم. پیش از این بازی شاهد این بودیم که دستیارهای دوم، سوم و حتی مربی بدنساز به سرمربی استقلال حمله می‌کردند. اما در این بازی متأسفانه شاهد این بودیم که سرمربی تیم پیکان به سرمربی استقلال حمله کرد و بدترین و رکیک‌ترین الفاظ را به سرمربی استقلال گفت.

وی افزود: ما برای کادر فنی تیم پیکان احترام زیادی قائل هستیم اما چیزی که قابل توجه است این است که تمام تیم‌های مقابل استقلال در این مدت انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی یاد گرفتند. برای من سؤال است که وقتی زبان خارجی برای مربیان ایرانی مهم است چرا در کلاس‌های بین‌المللی مربیگری شرکت نمی‌کنند. روی‌ماتا دستیار ساپینتو داشت با نیمکت و بازیکنان استقلال صحبت می‌کرد که دیدم یکی از مربیان پیکان نزد ناظر بازی آمد و به او گفت ماتا دارد فحش می‌دهد. شما از کجا می‌دانید مربی ما پرتغالی که صحبت می‌کند به بازیکنان‌مان چه می‌گوید. در این مدت همه پرتغالی و اسپانیایی یاد گرفتند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال ادامه داد: این روش دیگر نخ‌نما شده است و یک روش غیر تمیز است که من آن را می‌گویم. اینها همه یک کار فردی است و واقعاً باعث تأسف است. ما تمام فیلم‌های توهین سرمربی پیکان به ساپینتو را داریم و از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد. ما در بازی‌های گذشته هم گفتیم هر اتفاقی که می‌افتد و ما در مورد آن حرف می‌زنیم سند و مدرک داریم ولی تیم‌های مقابل باز هم از یک روش نخ‌نما و فردی استفاده می‌کنند. آنها فقط یک جمله یاد گرفته‌اند آن هم این است که آقا او دارد فحش می‌دهد.

زرندی در پایان گفت: ما قطعاً از حسینی شکایت خواهیم کرد آن هم فقط به خاطر الفاظ و رفتارهای زشتی که با سرمربی استقلال داشت. من باز هم می‌گویم که ماتا فقط با نیمکت و بازیکنان استقلال صحبت می‌کرد و فیلم‌های آن هم کاملاً موجود است. برخلاف برخی از تیم‌هایی که ژست مظلوم‌‌نمایی می‌گیرند و سود زیادی از اشتباهات داوری می‌برند و همیشه هم ناراضی هستند این استقلال است که صدرنشین اشتباهات داوری است. قطعاً استقلال تا به امروز صدرنشین لیگ بود. اگر اشتباهات داوری وجود نداشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29668

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.