استقلال نباید فریب نتایج نفت را بخورد/ آبی‌ها نباید ناامید باشند | آوای استقلال
3
ایمان عالمی مطرح کرد:

استقلال نباید فریب نتایج نفت را بخورد/ آبی‌ها نباید ناامید باشند

  • کد خبر : 5094
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۴
استقلال نباید فریب نتایج نفت را بخورد/ آبی‌ها نباید ناامید باشند
کارشناس فوتبال و مربی پیشین استقلال با بیان این که آبی‌پوشان نباید از قهرمانی ناامید باشند، گفت: هرچند صنعت نفت در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی کسب کرده اما می‌تواند حریف دندانگیری باشد.

به گزارش آوای استقلال، تیم فوتبال استقلال بعد از دو شکست متوالی در لیگ برتر توانست در جام حذفی از سد ذوب آهن گذشته تا بار دیگر امید به اردوی این تیم باز گردد. شاگردان مجیدی حالا و بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، می‌بایست در دیداری معوقه به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در این خصوص گفت: با مجیدی در این نکته موافقم که مقابل ذوب آهن و پرسپولیس استقلال سزاوار شکست نبود و در هر دو بازی آبی‌ها غافلگیر شدند. اما خوشبختانه در جام حذفی دیگر فوتبال روی بدش را به این تیم نشان نداد و آنها توانستند مزد بازی برتر خود را با پیروزی بگیرند.

وی با اشاره به دیدار معوقه این تیم مقابل صنعت نفت بیان داشت: نماینده آبادان در لیگ برتر در نیم فصل دوم اصلاً نتایج خوبی نگرفته و یکی از تیم‌های ضعیف نیم فصل دوم بوده است. با این وجود آبی پوشان اصلاً نباید فریب این نتایج را بخورند چون صنعت نفت در آبادان می‌تواند حریف دندان‌گیری برای استقلال باشد و امتیازاتی را از این تیم بگیرد.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: شاید این یک نگاه واقعی باشد که به واسطه فاصله امتیازی زیادی که بین استقلال و صدر جدول ایجاد شده، رسیدن به قهرمانی دور از دسترس باشد. اما حتی اگر اینچنین هم باشد، باز هم من به استقلالی‌ها این حق را نمی‌دهم که ناامیدانه بازی‌های خود را دنبال کنند. اصول حرفه‌ای‌گری در ورزش می‌گوید هرگز نباید تا آخرین لحظه کوتاه آمد و بر همین اساس آبی پوشان در لیگ برتر هم نباید تا آخرین لحظه کوتاه بیایند. حتی اگر قهرمان هم نشوند، باز هم باید تا آخرین بازی با بیشترین انگیزه و روحیه به میدان آیند.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نقش فرشید اسماعیلی مقابل ذوب آهن گفت: فرشید مدتهاست به یک بازیکن بزرگ تبدیل شده که بود و نبودش در استقلال تاثیرگذار است. او مقابل ذوب آهن بار دیگر نشان داد وقتی آماده و با انگیزه باشد تا چه میزان می‌تواند در نتایج این تیم تاثیرگذار باشد و امیدوارم او بتواند این کیفیت را تا انتهای این فصل حفظ کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5094

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.