استقلال مقابل الهلال ۲۰ می شود | آوای استقلال
6

استقلال مقابل الهلال ۲۰ می شود

  • کد خبر : 3161
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۰۶
استقلال مقابل الهلال ۲۰ می شود
استقلال تهران برابر عربستانی ها در مجموع عملکردی شایسته داشته است اما اگر آبی ها بتوانند برابر الهلال در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنده شوند، در تاریخ مصاف های رودررو با الهلال 20 امتیازی خواهند شد.

در تاریخ مسابقات بین تیم استقلال و تیم های عربستانی، این تیم ۳۲ بازی با نمایندگان عربستان سعودی انجام داده است و در این دیدارها ۱۴برد، ۵ مساوی و ۱۳باخت ثبت کرده، ۴۷گل زده و ۳۹ گل خورده و سرانجام ۴۷ امتیاز گرفته و ترازش مثبت است چرا که هم تعداد گل های زده اش از تعداد گل های خورده بیشتر بوده و هم بردهای بیشتری نسبت به شکست هایش دارد.

استقلال به طور اختصاصی برابر الهلال عربستان هم ۱۱بازی کرده و ۵ برد و ۲ مساوی و ۴ باخت به ثبت رسانده است. استقلال برابر الهلال ۱۱گل زده و ۱۰ گل خورده داشته و ۱۷ امتیاز به دست آورده است.

الهلال حریفی بزرگ برای استقلال در آسیا است که می تواند رقیبی سخت باشد

به دنبال برد احتمالی استقلال برابر تیم الهلال عربستان، همزمان هم استقلال برابر الهلال ۲۰ امتیازی می شود و هم تیم استقلال برابر همه تیم های عربستانی در مسابقات مورد اشاره به امتیاز شایسته ۵۰ خواهد رسید. یعنی استقلال با یک تیر در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نشان خواهدزد؛ رسیدن به امتیاز ۵۰ در مصاف با سعودی ها و ۲۰ امتیازی شدن در مصاف الهلالی که تا به حال ۱۴ امتیاز از استقلال گرفته است. بازی استقلال و الهلال که شهریور ماه باید طبق آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما احتمالا به خاطر تعهد فدراسیون فوتبال ایران به AFC در زمین بی طرف برگزار خواهد شد، سی و سومین رویارویی استقلال با تیم های عربستانی و دوازدهمین بازی مستقیم استقلال و الهلال است که سال ها پیش جدی ترین رقبای آسیایی بودند و بر سر تصاحب لقب رییس فوتبال آسیا با هم رقابت داشتند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3161

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.