استقلال محتاج  جراحی بزرگ  | آوای استقلال
3
به کم فروشی بازیکنان باختیم

استقلال محتاج  جراحی بزرگ 

  • کد خبر : 29117
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
استقلال محتاج  جراحی بزرگ 
قبل از هر چیزی باید صادقانه اعتراف کرد که استقلال در تبریز کاملاً مستحق شکست بود. قرار نیست به هواداران دروغ گفت و نباید اینطور هم تصور کرد که آنها همه توجیهات ما را می پذیرند.

به گزارش آوای استقلال، طرفداران به حدی از فهم و شعور فوتبالی رسیده اند که به خوبی می توانند تشخیص بدهند یک تیم بد بازی کرد یا نمایش خوبی داشت به همین خاطر اگر بخواهیم اتفاقات داخل زمین را توجیه کنیم قطعاً ما را هم به چشم افرادی می بینند که در کارمان صداقت نداریم.
باید قبول کرد که تراکتورسازی در انگیزه داشتن بهتر از استقلال بود و توجیهاتی مانند آفساید بودن گل اول آنها یا بحث ضربه پنالتی هیچ کمکی به حل شدن اصل ماجرا نمی‌کند. مسئله واقعی این است که استقلال ضعیف نبود و بازیکنان به طور عمدی نمایش ضعیفی از تیم نشان دادند و حتی اگر هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد، ما باز هم به میزبان می باختیم بنابراین باید از همین حالا تکلیف خودمان را روشن کنیم و بی جهت برای شکست استقلال آسمان و ریسمان نبافیم و تکلیف خود را با مدیریت و بازیکنان بی تعهد روشن کنیم

مجموع مقصران

غیر از هواداران، سایر ارکان استقلال در شکست مقابل تراکتور سازی و شرایط این روزهای تیم مقصر هستند.
از کادر مدیریتی کنونی باشگاه که نتوانستند فضا را آنگونه که باید، مهیا کنند تا بازیکنان که به عمد کم فروشی کردند و نمایش ضعیف آنها موجب اخلال در حرکت تیم می شود بنابراین باید قبول کنیم که شرایط امروز حاصل یک اشتباهات دست‌جمعی است.

جراحی بزرگ

برای حل یک مسئله ابتدا باید به اصل موضوع پی برد باید اعتراف کنیم که استقلال این روزها حال خوشی ندارد و بیمار است.
این بیماری با استراحت کوتاه مدت یا مسکن های معمولی بهبودی پیدا نمی‌کند بلکه مجموعه نیازمند جراحی بزرگی است و یک جراح شجاع باید وظیفه و تبعات آن را بپذیرد. باید پذیرفت که مشکل از کادر مدیریتی است و وزارت ورزش را برای تحولات مدیریتی به یاری طلبید یا اینکه سراغ نیمکت رفت و کادر فنی را متفاوت از قبل کرد که قطعا تحولات مدیریتی بهترین راه کار است.
قبول کنیم استقلال با افراد خائن به جایی نمی رسد و حتی اگر در بازی این هفته برابر تراکتور به پیروزی برسد و در جام حذفی ماندگار شود باز هم نیازمند جراحی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29117

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.