استقلال شانسی برای بازگشت ندارد | آوای استقلال
4
واکنش afc به شکایت باشگاه استقلال به cas؛

استقلال شانسی برای بازگشت ندارد

  • کد خبر : 20981
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
استقلال شانسی برای بازگشت ندارد
جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال در خصوص پرونده حرفه ای سازی و عدم صدور مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دادگاه عالی ورزش رسید.

به گزارش آوای استقلال و به نقل از فرهیختگان، استقلال با توجه به رد مجوز حرفه ای در مرحله بدوی از جانب کمیته صدور مجوز فدراسیون فوتبال و تایید عجیب آن در مرحله استیناف، این پرونده را در سکوت خبری و به صورت محرمانه به دادگاه عالی ورزش CAS رسانده اند و فردا پنج شنبه ۲۸ بهمن مهلت استماع و رسیدگی به این پرونده خواهد بود.
نکته جالب توجه این است که رسیدگی به پرونده ها در دادگاه عالی ورزش معمولا با تاخیر صورت می پذیرد و تعیین چنین زمان نزدیکی برای آن بسیار عجیب است با این وجود آبی ها موفق شدند با قید فوریت و با توجه به اینکه مسابقات لیگ قهرمانان هنوز آغاز نشده درخواست کنند جلسه استماع و رسیدگی در نزدیک ترین زمان ممکن برگزار شود که این خواسته مورد پذیرش قرار گرفته است.

نکته قابل توجه اینکه امروز خبرنگار آوای استقلال در خصوص شکایت استقلالی ها به دادگاه عالی ورزش پیگیری هایی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا به عمل آورده و این موضوع را از مسئولان این کنفدراسیون پرس و جو کرد که بر اساس این شکایت استقلالی ها چقدر شانس برای برگشت به لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید را خواهند داشت که یکی از مدیران afc با تایید خبر شکایت استقلال به دادگاه عالی ورزش در این خصوص به آوای استقلال گفت: متاسفانه تیم ‌های ایرانی حذف شده از فصل جدید رقابت ها از جمله استقلال شانسی برای بازگشت ندارند.

مسئولان باشگاه استقلال بر این باور هستند که شاید شانس زیادی برای تغییر تصمیم نهایی نداشته باشند اما تا آخرین لحظه از حق این باشگاه دفاع خواهند کرد. این امکان وجود دارد که با توجه به تناقضات موجود و تصمیمات متضاد و متفاوت اتخاذ شده خسارات وارد شده به باشگاه استقلال مورد تایید دادگاه CAS قرار بگیرد. آبی ها بر این اساس کلیه مستندات خودشان را به دادگاه ارائه داده و تا آخرین مرحله این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
گفته می شود نتیجه بررسی این پرونده نیز با توجه به فوریت موضوع اسفند ماه از سوی دادگاه عالی ورزش اعلام می شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20981

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.