استقلال تاوان اشتباهات گذشته را می دهد | آوای استقلال
2
قراردادهایی که درس عبرت نمی شود

استقلال تاوان اشتباهات گذشته را می دهد

  • کد خبر : 28064
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
استقلال تاوان اشتباهات گذشته را می دهد
بازیکنان استقلال برای دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب زدند و طی روزهای جمعه و شنبه فضای ملتهبی بر این تیم حاکم بوده است.

به گزارش آوای استقلال، آنها تاکید دارند علاوه بر مطالبات این فصل هنوز از بابت فصل گذشته نیز تسویه حساب صورت نگرفته و وقتی چنین شرایطی را می‌بینند، طبیعی است که انگیزه‌ای برای تمرین ندارند. اینکه تا چه اندازه حرف آنها به لحاظ معرفتی درست است کاملاً به خودشان باز می گردد .البته باید این نکته را هم در نظر گرفته در شرایط کنونی که تعداد قابل ملاحظه ای از مردم حتی بابت گذران زندگی کاملاً متوسط خود مجبور به چند شیفت کار کردن هستند، فوتبالیست ها که حداقل رفاه نسبی دارند و قطعاً از بابت مشکلات مالی لنگ گذران زندگی خود نیستند اما به لحاظ قانونی طبیعی است که قرارداد دارند و پولشان را می خواهند.

قرارداد های عجیب و غریب

بدون هیچ شک و تردیدی مسولیت تسویه حساب کردن با بازیکنان و مربیان کنونی استقلال با علی فتح‌الله‌زاده است چون وظیفه مدیرعاملی باشگاه را برعهده دارد و هیچکس این مسئله را از آن نمی پذیرد که چون قراردادشان در گذشته قرارداد بسته شده حالا پرداخت این مطالبات به مدیرعامل کنونی ارتباطی ندارد اما واقعاً برای ما عجیب است که طی دو فصل گذشته چه کسانی و با چه مبنایی برای استقلال قرارداد بسته اند؟ با هر متر و معیاری که نگاه می کنیم عدد و رقم های بسیار بالایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است ارقامی که به جرات می‌توان گفت حتی با وجود شرایط کنونی ارزی در کشور می‌توان با پولی که صرف قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال شده مهره های خارجی کاملاً کارآمدی نظیر رافائل سیلوا، یامگا و خیلی های دیگر را جذب کرد.

تاوان گذشته

استقلال تاوان قراردادهای گذشته خود را می‌دهد و در چنین شرایطی اصلاً نمی توان بازیکنان را مجبور کرد پولشان را نگیرند. حتی اگر اعضای هیئت مدیره نیز چنین قراردادهایی داشتند قطعاً به دنبال دریافت مطالبات خود بودند بنابراین باید با آنها تسویه حساب شود و این یک حقیقت تلخ است اما امیدواریم حداقل برای فصل آینده دیگر چنین قراردادهایی بسته نشود. باورکنید هواداران استقلال و پرسپولیس راضی‌اند تیمشان چند فصل قهرمان نشود اما تابوی قرارداد های عجیب و غریب در این دو تیم شکسته شود.

مطمئن باشید اگر استقلال و پرسپولیس زیر بار پرداخت ارقام گزاف نروند، کم کم سایر باشگاه های لیگ برتری هم دستمزد کمتری به فوتبالیست ها می‌دهند و هزینه فوتبال کاهش پیدا می‌کند. کسی منکر پرداخت پول به بازیکنان ارزشمند و قابل نیست اما در استقلال و پرسپولیس گاهی اوقات نفرات متوسطی را می بینیم که به مراتب بیشتر از استحقاق یک بازیکن درجه یک در شرایط عادی به پول می‌رسند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28064

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.