استقلال به دنبال مدافع پیکان | آوای استقلال
3

استقلال به دنبال مدافع پیکان

  • کد خبر : 24983
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
استقلال به دنبال مدافع پیکان
استقلال هم به جمع مشتریان بازیکن پیکان اضافه شد.

به گزارش آوای استقلال، سامان فلاح مدافع وسط جوان و دهه هشتادی پیکان یکی از نفراتی است که مورد توجه تیم های مطرح متعددی قرار گرفته است.
این بازیکن جوان اما ۳ سال دیگر از قراردادش با پیکان باقی مانده و هیچ بندی هم در قرارداد او برای فسخ یکطرفه وجود ندارد.
از این رو در روزهای گذشته نقل و انتقالات تیم هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و فولاد به طور رسمی خواهان جذب فلاح از پیکان شده بودند که مسئولان باشگاه تهرانی مخالفت خود با جدایی ستاره جوان را اعلام کرده بودند.
حالا استقلال نیز با توجه به جدایی محمد دانشگر و اینکه هنوز به طور رسمی مسئولان باشگاه موفق به تمدید قرارداد با رافائل سیلوا و عارف غلامی نشده اند، به جمع مشتریان مدافع ۲۰ ساله پیکان پیوسته است.
فلاح که جزو نفرات فیکس تیم ملی امید هم به شمار می رود، تحت قرارداد با پیکان است و جدایی او باید منوط به رضایت مدیران این باشگاه باشد. از این رو مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان به طور سفت و سخت مخالفتش با جدایی این مدافع را اعلام کرده و مدیران باشگاه پیکان نیز درخواست های باشگاه های مختلف برای جذب پدیده دهه هشتادی خود را رد کرده اند.
این در حالی است که درخواست های باشگاه های مطرح لیگ برتر برای جذب سامان فلاح ادامه دارد و باید دید طی روزهای آینده آیا امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان راضی به جدایی و صدور رضایتنامه این بازیکن می شود یا خیر.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24983

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.