استقلال ببرد،سهمیه برای گل گهر دست نیافتنی می شود | آوای استقلال
1

استقلال ببرد،سهمیه برای گل گهر دست نیافتنی می شود

  • کد خبر : 7477
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
استقلال ببرد،سهمیه برای گل گهر دست نیافتنی می شود
تیم استقلال در حالی امشب به مصاف گل گهر می رود که 40 امتیازی است و رقیبش گل گهر سیرجان 35 امتیاز دارد.

به گزارش آوای استقلال،شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان برای آن که مدعی کسب عنوان سوم در لیگ بمانند امشب باید برابر تیم فوتبال استقلال برنده باشند

گل گهر برای سوم شدن در لیگ باید استقلال را ببرد و ۳۸ امتیازی شود. اگر آنها مساوی کنند شاید کورسوی امیدی برای سوم شدن داشته باشند اما اگر تیم گل گهر برابر استقلال بازنده شود شانس آنها ۹۹ درصد برای رسیدن به عنوان سوم جدول از دست خواهد رفت.

تصور کنید که استقلال برنده دیدار باشد. آنها ۴۳ امتیازی می شوند و گل گهر ۳۵ امتیازی خواهد ماند، در این شرایط گل گهر در ۶ بازی پایانی مسابقات باید ۸امتیاز عقب افتادگی از تیم استقلال را جبران کند، استقلال در معمول ترین شرایط مسابقات لیگ می تواند صاحب ۳برد و۲ مساوی ویک باخت وکسب ۱۱امتیاز از ۶بازی شود .حتی تصور کنیدآنها تنها ۹ امتیاز شامل ۳برد و۳باخت بگیرند، در این حالت استقلال ۵۲ امتیازی می شود وگل گهر برای آن که از مرز ۵۲ امتیاز عبور کند باید در ۶بازی پایانی خود برنده شود که دور از ذهن به نظر می رسد.

به هر حال بازی بین ۲ تیم فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان جزو آخرین فرصت ها برای شاگردان قلعه نویی و خود اوست تا تیم سیرجانی در جدول لیگ خودنمایی کند. هر چند از شهری که حتی ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ندارد کسی انتظار ندارد در موقعیت تیم سوم لیگ ایران خودنمایی کند اما گل گهر اگر سوم شود، شانس کسب سهمیه آسیا را خواهد داشت…

جدا از استقلال که در حال حاضر رتبه سوم را در اختیار دارد، گل گهر و آلومینیوم ۳۵ امتیازی، فولاد ۳۴ امتیازی و تراکتور ۳۳ امتیازی تیم هایی هستند که روی کاغذ شانس سومی و کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7477

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.