استقلال با بها دادن به بازیکنان جوان دارد پوست اندازی می کند/چپ استقلال باز هم رو به راه شده و راه افتاده است | آوای استقلال
4
نیکبخت واحدی در گفتگو با آوای استقلال:

استقلال با بها دادن به بازیکنان جوان دارد پوست اندازی می کند/چپ استقلال باز هم رو به راه شده و راه افتاده است

  • کد خبر : 18042
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
استقلال با بها دادن به بازیکنان جوان دارد پوست اندازی می کند/چپ استقلال باز هم رو به راه شده و راه افتاده است
نیکبخت واحدی معتقد است روند استقلال روبه رشد است.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان که با برتری آبی‌پوشان و صدرنشینی این تیم به پایان رسید اظهار داشت: درست است که بازی از نظر نتیجه به نفع استقلال بود اما از لحاظ رقابت دو تیم در میدان هر دو تین بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند. به طور مثال می‌توان به موقعیت دقایق پایانی ارسلان‌ مطهری اشاره کرد این در حالی است که سپاهانیها نیز چند موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند اما در مجموع به نظر من این بازی با توجه به اینکه بازی به سود استقلال به پایان رسید شرایط برای این تیم خیلی خوب شد و جای خوشحالی دارد که استقلال صدر جدول را قرق کرده و حالا باید منتظر بازی های بعدی باشیم.
وی درباره اینکه استقلال نتایج خوبی می گیرد اما مطلوب بازی نمی کند و با این وضعیت می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود یا خیر گفت: انشالله البته من قبل از بازی هم گفتم استقلال با بها دادن به بازیکنان جوان دارد پوست اندازی میکند و باید مقداری صبر و تحمل داشته باشیم و مطمئن باشید که این تیم درست میشود.
نیکبخت واحدی درباره این که دو بازیکن خارجی استقلال را چطور ارزیابی می کند گفت: به نظر من آنها بازیکنان خیلی خوب با قابلیت و با کیفیتی هستند و فقط زمان می‌خواهد تا آنها در ترکیب استقلال جا بیفتند. به نظر من یامگا که در جناح راست استقلال بازی می کند از لحاظ قدرت بدنی و فنی و تکنیکی شرایط خوبی دارد و ژستد هم که توانست آن طور توپ را کنترل کرده و به سلمانی پاس گل بدهد نیز هر دو بازیکن قابلی هستند و مطمئنا آن ها فقط زمان می خواهند تا بتوانیم به صورت کامل از آنها یک ارزیابی حقیقی داشته باشیم.
هافبک چپ سالهای گذشته استقلال درباره عملکرد جعفر سلمانی هافبک چپ فعلی این تیم اظهار داشت: به نظر من سمت چپ استقلال که بعد از رفتن محمد نادری یک مقدار به مشکل خورده بود باز هم رو به راه شده و راه افتاده است و امیدوارم به این جوان ها بها داده شود تا بتوانند خود را پیدا کنند ضمن این که بابک مرادی هم می تواند گزینه خوبی برای دفاع چپ استقلال باشد.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره کیفیت لیگ برتر و نزدیک بودن تیم ها در صدر جدول اظهار داشت: این موضوع خیلی خوب است و خوبی آن این است که از دل لیگ می توانیم بازیکنان قدرتمندی را برای تیم ملی انتخاب کرده تا در نهایت تیم ملی مان قدرتمند شود البته درست است که بیشتر بازیکنان تیم ملی را لژیونرها  تشکیل می‌دهند اما می‌توانیم از دل این لیگ بازیکنانی را معرفی کنیم که آینده فوتبال ایران هستند

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18042

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.