استقلال با این وضعیت جام نمی آورد | آوای استقلال
2
حقیقتی که فتح ‌الله‌زاده باید بداند

استقلال با این وضعیت جام نمی آورد

  • کد خبر : 29314
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
استقلال با این وضعیت جام نمی آورد
فتح‌الله‌زاده باید بداند استقلال با این شرایط نمی تواند به کسب عنوان قهرمانی فکر کند.

به گزارش آوای استقلال، اگر دومین قهرمانی استقلال در جام باشگاههای آسیا سال ۱۳۷۰ به دست آمد را کنار بگذاریم و صرفاً رقابت های داخلی را ملاک قرار بدهیم قبول داریم که فتح الله زاده حتی با گذاشتن بدهی های سنگین برای ما افتخاراتی را آورده ولی این مدیرعامل در حساس‌ترین و شاید به نوعی بدترین زمان ممکن حاضر شد دوباره سمت مذکور را در اختیار بگیرد و بدون شک حالا هوادارا می خواهند تیمشان دوباره موفق شود اما متاسفانه شرایطی که این روزها می بینیم با واقعیات فوتبال و منطق موفقیت در این عرصه اصلاً منطبق نیست.

گم کردن جاده موفقیت

استقلال مشکلات عدیده‌ای دارد، از مسائل مالی که فتح الله زاده باید پاسخگو باشد تا دغدغه‌های فنی که بدون شک ریکاردو ساپینتو مسئول شماره  یک آنها محسوب می شود.
در چنین شرایطی اما هواداران فقط به موفقیت می‌اندیشند و کاملاً باید به آنها حق داد که بخواهند تیمشان را موفق ببینند چون در این شرایط سخت اقتصادی، فوتبال حداقل می تواند گاهی اوقات دل آنها را شاد کند.
متاسفانه به لحاظ فنی ما هیچ پیشرفت محسوسی را در استقلال شاهد نیستیم و از نظر مدیریتی هم بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نشان می‌دهد که پشت سد بزرگی گیر کرده ایم.
حتی اگر این پنجره همین فردا هم باز شود وقت بسیار زیادی از دست استقلال رفت. فتح‌الله‌زاده در ایجاد این بدهی‌ها کوچکترین نقشی نداشته ولی وقتی حاضر به پذیرش سمت شده است و در تمامی مصاحبه های خود از تمامی شرایط خشنود بوده یعنی اینکه با علم به همه این موارد وارد عرصه شد و باید مسئولیت آن را هم برعهده بگیرد. مجموعه این عوامل نشان می‌دهد استقلال کاملاً از مسیر موفقیت دور شده است.

حرکت بزرگ

فتح الله زاده همیشه برایمان قابل احترام است اما بهتر از هر کسی می داند که برای هواداران تیم استقلال، مهمتر از اشخاص هستند بنابراین اگر نمی خواهد در سیلاب ناشی از ناکامی پایان فصل غرق شود باید همین امروز یک تصمیم انقلابی بگیرد. استقلال نیاز به تحول دارد و باید از نظر فنی یا مدیریتی به این تیم شوک وارد شود .اگر قرار است پنجره نقل و انتقالاتی باز شود باید همین فردا این کار صورت گرفته و بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم خریداری شوند اگر هم مشکل روی نیمکت است، همین فردا برای ریکاردو تصمیم بگیرید تا همه تکلیف خود را بدانند ‌.فتح الله‌زاده این نکته را فراموش نکند که ساپینتو خیلی راحت حتی در صورت ناکامی ایران را ترک می‌کند و مبلغ ثبت شده در قراردادش را هم تمام و کمال می گیرد اما این مدیران ایرانی باشگاه استقلال هستند که باید پاسخ ناکامی احتمالی را  به مردم بدهند و باید آگاه باشند که این هواداران تحت هیچ عنوان در صورت نتیجه نگرفتن با مدیران راه نمی آیند، خصوصا که درب ورزشگاه ها به رویشان مجدد باز شد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29314

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.