استقلال از همین حالا خواب دربی را ببیند | آوای استقلال
2
نکونام اشتباه ساپینتو را تکرار نکند

استقلال از همین حالا خواب دربی را ببیند

  • کد خبر : 34055
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
استقلال از همین حالا خواب دربی را ببیند
بدون هیچ شک و تردیدی یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شد استقلال در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر نشود، ناکامی این تیم برابر پرسپولیس در بازی برگشت بود که به عمد صورت گرفت.

به گزارش آوای استقلال، البته داوری آن مسابقه بحث‌های زیادی داشت و مانند همیشه استقلال از نادوری ضربه خورد اما در حال حاضر پرداختن به گذشته برای ما ثمری نخواهد داشت.
در واقع ساپینتو به این نکته مهم توجه نکرد که دربی اهمیتی فراتر از ۶ امتیاز دارد و باید از ماه‌ها قبل برایش نقشه کشید، مهره‌ها را مانند بازی شطرنج طوری جلو برد و سیاست‌هایی مد نظر قرار داد که وقتی روز مسابقه با پرسپولیس فرا می‌رسد، همه چیز در بهترین شرایط خود باشد.
این دقیقاً همان اشتباهی است که جواد نباید تکرار کند باید به نکونام گفت برنده شدن در دربی یعنی طی کردن بخش مهمی از مسیر قهرمانی و حتماً خود او آنقدر حرفه‌ای است که این مسئله را درک کند بنابراین مربیان استقلال باید از همین امروز خواب دربی را ببینند و با نیت پیروز شدن بر پرسپولیس از خواب بیدار شوند.
این مسابقه اصلاً معمولی نیست و تحت هیچ شرایطی هم نباید نگرشی عادی به آن داشت بلکه باید از ماه‌ها قبل با فکرش زندگی کرد تا در روز موعود به موفقیت رسید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34055

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها