استقلال از جمعه، دو تیم دارد | آوای استقلال
1
چشم به میدان، گوش به سکو

استقلال از جمعه، دو تیم دارد

  • کد خبر : 26216
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
استقلال از جمعه، دو تیم دارد

به گزارش آوای استقلال، فصل جدید لیگ برتر برای ما از جمعه شب آغاز می شود. تیم مقتدری که توانست بدون حتی یک ناکامی کاپ قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر خود ببرد، باید برای تداوم اقتدار خود از همین هفته نخست، با صلابت وارد میدان شود. جمعه شب سپاهان […]

به گزارش آوای استقلال، فصل جدید لیگ برتر برای ما از جمعه شب آغاز می شود.
تیم مقتدری که توانست بدون حتی یک ناکامی کاپ قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بالای سر خود ببرد، باید برای تداوم اقتدار خود از همین هفته نخست، با صلابت وارد میدان شود. جمعه شب سپاهان اولین حریف استقلال تلقی می شود و اگر هوشیار باشیم، می توانیم این تیم را به نخستین قربانی فصل جدید هم بدل کنیم. البته جدا از هر نتیجه ای که در هفته اول به دست خواهد آمد، باید فوق العاده مراقب باشیم و سیاست ویژه ای را برای حمایت هواداران تدوین کنیم تا انرژی نهفته روی سکو ها هزینه افزایش ضریب کارایی تیم در داخل مستطیل سبز شود نه اینکه با اشتباهات دوگانه در داخل زمین و میان هواداران، باعث خوشحالی سایر مدعیان شویم.

هماهنگ روی سکو ها

پس از مدت ها، خوشبختانه لیگ برتر از همان هفته اول با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این فرصت بسیار خوبی برای استقلال است تا از قدرت طرفدارانش برای تقابل با رقبا استفاده کند. هواداران در تهران و شهرستان ها می آیند تا پیروزی استقلال را ببینند آنها فریاد میزنند و حنجره می خراشند تا شرایط برای برتری تیم محبوب‌شان فراهم شود ولی باید بسیار مراقب باشند تا یک عده فرصت طلب در میانشان نفوذ نکرده و با استفاده از احساسات پاک و هیجان آنها سمت و سوی تشویق ها را به سمت خط دادن برای حمایت از یکی و کوبیدن دیگری نبرند. طرفداران استقلال هرگز نباید فراموش کنند نام و اعتبار این تیم از تمام اسامی دیگر بزرگتر است.

هوشیاری بازیکنان

این ماجرا یک روی دیگر هم دارد که به بازیکنان باز می گردد. بدون شک در طول فصل اتفاقات چالشی برای استقلال کم رخ نمی دهد و گاهی اوقات طرفداران از شرایط ناراضی می شوند و روی سکو ها نسبت به نتایج و برخی اتفاقات اعتراض خواهند کرد دقیقاً در چنین شرایطی است که بازیکنان استقلال باید نهایت حرفه‌ای‌گری را به خرج بدهند و به جای مصاحبه های کنایه آمیز و تحریک کننده، شرایط را برای حفظ آرامش مهیا کنند. آنها نباید این نکته را از خاطر ببرند که انتقاد تا وقتی از حریم ادب خارج نشود حق مسلم تماشاگران هر تیم تلقی می شود و نباید با کوچکترین نقدی از کوره در بروند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26216

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.