استقلال، توپ فوتبال فتح الله زاده و آجورلو! | آوای استقلال
3
چرا هیچکس لیست هزینه ها را رسانه ای نمی کند؟

استقلال، توپ فوتبال فتح الله زاده و آجورلو!

  • کد خبر : 29140
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
استقلال، توپ فوتبال فتح الله زاده و آجورلو!
استقلال از صبح دوشنبه با یک معضل بزرگ دیگر دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش آوای استقلال، دردسری که به جرأت می‌توان گفت عوامل بیرونی در آن اصلاً دخیل نبودند و متاسفانه سرچشمه آن کاملاً داخلی است مشکلاتی که بخشی از آن توسط علی فتح الله زاده در تلویزیون مطرح شد و قسمتی از آن هم اساساً به خاطر سیاست اتخاذ شده توسط فتح‌الله‌زاده بود دردسرهایی که مشخص نیست چه زمانی باید تمام شود.
همه این اتفاقات در حالی رخ داد که ما امروز مسابقه بسیار حساسی برابر تراکتور سازی در چارچوب جام حذفی داریم اگر آن را ببازیم عملاً یکی از دو جام این فصل را از دست داده ایم ولی متاسفانه این وسط خود استقلال در حال قربانی شدن است.

حضور نابهنگام

استقلال و پرسپولیس همواره مورد توجه رسانه‌ها هستند و مدیران ارشد این دو باشگاه هر وقت صحبت کنند قطعاً بازتاب رسانه ای بسیار زیادی خواهد داشت ولی ای کاش فتح ‌الله‌زاده در چنین شرایطی به تلویزیون نمی رفت چون کاملا مشخص بود از او پیرامون شرایط اقتصادی باشگاه سوال می شود و جنجال به راه خواهد افتاد. اگر فتح الله زاده این دعوت را بعد از بازی جام حذفی قبول می‌کرد‌‌ قطعاً اتفاقات بهتری رخ می داد. حداقل اینکه شاید این حجم از اتفاقات عجیب و غریب برای استقلال به وقوع نمی پیوست.

توپ فوتبال

حالا کاملا مشخص است که فتح‌الله‌زاده و آجورلو در دو جبهه مخالف قرار دارند. اگرچه آنها اسمی از یکدیگر نمی برند اما سیاست های مدیریتی طرف مقابل را به نقد می کشند، متاسفانه همین قضیه باعث شده است تا استقلال با این همه طرفدار به یک توپ فوتبال تبدیل شود که میان دو مدیرعامل سابق و کنونی پاسکاری می شود.

هر دو طرف از هزینه های هنگفت انجام شده حرف می زنند و استدلال های خود را بیاورند اما مشخص نیست وقتی این دو مدیر تا این حد روی ادعاهای خودشان ثابت قدم هستند چرا فهرست هزینه های صورت گرفته برای استقلال به صورت شفاف رسانه ای نمی شود تا همه بدانند پول هایی که مدعی اند خرج استقلال شده در چه راهی و برای پرداخت کدام بدهی ها مصرف شده است ؟اگر این فهرست اعلام شود قطعاً مردم خودشان می‌توانند در این رابطه نظر بدهند و اعلام کند که چه کسی محق تلقی می شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29140

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.