استخراج طلا از چاه نفت! | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

استخراج طلا از چاه نفت!

  • کد خبر : 29597
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
استخراج طلا از چاه نفت!
استقلال با یک بازی نسبتا خوب توانست از نفت مسجد سلیمان که هرگز و حتی پس از دریافت سه گل پا پس نکشید، به ضد فوتبال رو نبرد، وقت کشی نکرد، جنجال آفرینی نکرد و....، سه امتیاز شیرین بگیرد و سومین برد متوالی خود را برای رسیدن به صدر جدول ثبت کند.

به گزارش آوای استقلال، نفت مسجد سلیمان اگر چه در انتهای جدول است و شرایط خوبی ندارد اما با رضا عنایتی به نظر می رسد روزهای بهتری را خواهد دید چرا که از این تیم، چهره ی متفاوتی دیدیم تیمی که تا ثانیه آخر جنگنده و پرتلاش بود، خستگی ناپذیر و امیدوار تا سوت پایان بازی پابه پای استقلال دوید و امیدوار به تغییر نتیجه بود و توانست یک گل را هم به ثمر برساند…

استقلال که به نظر می رسد سم زدایی کرده و با جدیت و انگیزه بیشتری لیگ را دنبال می کند. به رغم غیبت ساپینتو روی نیمکت، نود دقیقه تلاش کرد و برخلاف ابتدای لیگ، با یک گل اشتهای خودش را از دست نداد و حتی بعد از به ثمر رساندن گل سوم باز هم میل به گل زدن داشت.

از دیگر نکات مثبت و تغییر قابل تامل استقلال می توان به این مورد اشاره کرد که آبی های پایتخت حریف را دست کم نگرفتند. معضلی که غالبا تیم های بالا نشین جدول در مواجهه با تیم های انتهای جدول با آن رو به رو و با دست کم گرفتن حریف دچار ضرر می شوند.استقلال اما سنت شکنی کرد و به حریف ته جدولی خود نگاهِ از بالا نداشت  و با تمام قوا برای کسب سه امتیاز بازی تا لحظه آخر تلاش کرد و مزد زحماتش را گرفت و سه امتیاز به ارزش طلا کسب کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29597

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.