استارت قهرمان در تهران | آوای استقلال
4

استارت قهرمان در تهران

  • کد خبر : 25944
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
استارت قهرمان در تهران
استقلال دور جدید تمرینات خود را در تهران پیگیری می کند.

به گزارش آوای استقلال، آبی پوشان در مدت زمان حضور در ترکیه ۴ بازی دوستانه انجام دادند که دستاورد آن دو پیروزی یک تساوی و یک شکست بود. ساپینتو در پایان از عملکرد شاگردانش در اردوی ترکیه ابراز رضایت کرد و آن را در جهت آماده سازی تیمش مفید قلمداد کرد. مربی پرتغالی در اردوی ترکیه مصاحبه مفصلی هم با کانال رسمی باشگاه انجام داد و گفت من مربی جاه‌طلبی هستم و ذهنیت برنده دارم. از اتفاقات جالب قرعه کشی، رویارویی استقلال با سپاهان در هفته نخست بازی هاست. در مسابقه‌ای که مربی روی نیمکت حریف هموطن ساپینتو است؛ یعنی مورایس.

اما از انگیزه آبی ها به نظر می رسد استقلال به دنبال تکرار قهرمانی است و حتی بیش از فصل گذشته برای رسیدن به جام انگیزه دارد. کانال رسمی باشگاه استقلال با طراحی پوستری بعد از پایان اردوی ترکیه نوشت ۱۴ روز تا شروع دوباره قهرمان.

استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر برگزار کننده دیدار افتتاحیه خواهند بود. این بازی ۲۱ مرداد در حضور ۳۰ درصدی تماشاگران استقلال در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. البته ممکن است آبی پوشان در تهران و تا پیش از این بازی یک مسابقه دوستانه دیگر برگزار کنند. مصاف با تیم هوادار به نظر می رسد از سوی باشگاه استقلال برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25944

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.