استارت برای پایان یک آمار بد؛ سهراب رکورددار مربیان بدون برد | آوای استقلال
0

استارت برای پایان یک آمار بد؛ سهراب رکورددار مربیان بدون برد

  • کد خبر : 43207
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
استارت برای پایان یک آمار بد؛ سهراب رکورددار مربیان بدون برد
سهراب بختیاری‌زاده تاکنون در دوران مربیگری‌اش در لیگ برتر بردی نداشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی، با کناره‌گیری جواد نکونام از سرمربیگری استقلال، سهراب بختیاری‌زاده بازیکن پیشین این تیم به صورت موقت هدایت استقلال را برعهده گرفت. این مربی قبلاً سابقه مربیگری کوتاهی در لیگ برتر داشته که نتوانسته آمار موفقیت‌آمیزی ثبت کند.

۱۲ بازی بدون برد برای سهراب
سهراب بختیاری‌زاده در ۲ مقطع، هدایت ۲ تیم بحران‌زده لیگ برتری را برعهده داشته است. این سرمربی جوان در لیگ نوزدهم هدایت شهرخودرو را در ۶ بازی برعهده گرفت که حاصل آن ۴ تساوی و ۲ شکست بود. فصل گذشته هم سهراب پیشنهاد هدایت صنعت‌نفت را پذیرفت و در این تیم هم در ۶ مسابقه روی نیمکت نشست که نتیجه آن ۲ تساوی و ۴ باخت بود. صنعت‌نفت در پایان فصل گذشته به لیگ یک سقوط کرد. بختیاری‌زاده باز هم سرمربی تیمی شده که شرایط آرامی ندارد و به دنبال آن است که در استقلال به اولین پیروزی خود دست یابد.

صاحب‌نام‌ترین مربی بین مربیان بدون برد
در تاریخ لیگ برتر ۳۳ مربی در کارنامه مربیگری‌شان بردی به چشم نمی‌خورد. اکثر آن‌ها مربیان موقتی بودند که تعداد بازی محدود مربیگری کردند. در بین این ۳۳ مربی، سهراب بختیاری‌زاده بیشترین تعداد مربیگری را انجام داده است. پس از سهراب بختیاری‌زاده با ۱۲ بازی، عباس رضوی قرار دارد. رضوی در لیگ ششم ۱۱ بازی سرمربی راه‌آهن بود و بردی کسب نکرد. شهرام مهرپیما هم در لیگ هفتم در ۱۰ مسابقه سرمربی شیرین‌فراز کرمانشاه بود که در این بازی‌ها موفق به کسب پیروزی نشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43207

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها