از کمک‌های فدراسیون گرفته تا وزارت ورزش؛ وقتی سندها یک به یک رو می‌شوند | آوای استقلال
3

از کمک‌های فدراسیون گرفته تا وزارت ورزش؛ وقتی سندها یک به یک رو می‌شوند

  • کد خبر : 22721
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
از کمک‌های فدراسیون گرفته تا وزارت ورزش؛ وقتی سندها یک به یک رو می‌شوند
سندهای رو شده از کمک فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس حقانیت و مظلومیت استقلال بار دیگر ثابت شد.

به گزارش آوای استقلال، اخیرا یکی از رسانه‌ها سندی منتشر کرد که در آن مشخص شد در فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس کمک شده است. این کمک جدا از کمک وزارت ورزش و جوانان زمان حمید سجادی و وامی که از بانک کارآفرین برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی سابق آرژانتینی پرسپولیس شده بود.

رو شدن این سندها یکی پس از دیگری بیش از هر چیز دیگری حقانیت و مظلومیت باشگاه استقلال را نشان می‌دهد، باشگاهی که طی سال‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی بارها در آستانه فروپاشی پیش رفت اما ارگانی برای کمک به این باشگاه پیش قدم نشد. در زمان آذری جهرمی وزیر سابق فناوری ارتباطات نیز سندی بر کمک‌های میلیاردی به باشگاه پرسپولیس منتشر و مشخص شد که چرا این وزیر به حمایت از تیم محبوبش و کری خوانی برای استقلال می‌پردازد.

صحبت ما این نیست که چرا به پرسپولیس کمک شده است، بحث این است وقتی این دو باشگاه دولتی و زیر نظر وزارت ورزش هستند چرا هیچ وقت نگاه عادلانه‌ای به آنها دیده نشده است؟ چرا کاری کردند استقلال به لحاظ مدیریتی و ساختار باشگاه وضعیت اسفناکی را سپری کند که نتیجه‌اش قهرمانی‌های پی در پی رقیبش باشد؟ آیا این رقابت عادلانه است؟

موضوع بعدی، کلیدواژه‌های وزیر استقلالی یا فدراسیون استقلالی در این فصل بود که با رو شدن سندها مشخص شد دوستان خواستند به نوعی زمین بازی را عوض کنند وگرنه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22721

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.