از نی انبان قایدی تا گیتار ارسلان؛در انتظار کنسرت تمام عیار | آوای استقلال
1
استقلال - الشرطه، سرشار از امید آبی‌ها

از نی انبان قایدی تا گیتار ارسلان؛در انتظار کنسرت تمام عیار

  • کد خبر : 1378
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
از نی انبان قایدی تا گیتار ارسلان؛در انتظار کنسرت تمام عیار
از ساز نی‌انبان بوشهری مهدی قایدی که زیباترین شادی گل لیگ قهرمانان آسیا تا امروز بود تا گیتار ارسلان مطهری، همه چیز آماده است
از ساز نی‌انبان بوشهری مهدی قایدی که زیباترین شادی گل لیگ قهرمانان آسیا تا امروز بود تا گیتار ارسلان مطهری، همه چیز آماده است. از کوتاهی ناخن بازیکنان استقلال که انگار وسواس داوران در لیگ قهرمانان آسیاست تا نتیجه منفی آزمایش کرونا، همه چیز روبه‌راه است. اینکه فرهاد مجیدی لب خط را به فراز کمالوند سپرده نیز فقط یک خبر برای دستکاری در روند استقلال است و اهمیت دیگری ندارد.
برای پیروزی مقابل الشرطه عراق در بازی دوم استقلال، بازهم چشم‌ها منتظر درخشش بازیکنانی است که مقابل الاهلی فوق‌العاده بودند و درخشیدند، مثل محمد نادری، مهدی قایدی، فرشید و رشید و بقیه. اگرچه در دفاع دست و دل کمی بلرزد یا وریا غفوری، آن وریایی نباشد که در ذهن دنبالش هستیم. الشرطه عراق از شکست مقابل الدحیل می‌آید و استقلال از یک پیروزی جانبخش مقابل الاهلی. اما این فقط قصه روز اول لیگ قهرمانان آسیا برای الشرطه و استقلال بود و استقلالی‌ها باید قسمت دوم قصه را باز هم خودشان بنویسند، اگر می‌خواهند در نقش یک برنده روایتگر لیگ قهرمانان آسیا باشند.
باشگاه الشرطه در پوستر پیش از بازی نوشته است: برای جبران شکست اول و ماندن در رقابت‌ها به دیدار استقلال می‌رویم. شعار استقلال اما باید این باشد که برای جستجوی آن آرزوی بزرگ پیروزی‌ها را تکرار می‌کنیم، آرزوی بزرگ اما شاید فینال آسیا و قهرمانی باشد، نقشه‌ای برای جایزه ۶ میلیون دلاری آسیا که استقلال را به باشگاه دیگری برای آینده نزدیک تبدیل می‌کند. هواداران الاهلی پس از شکست‌های پی‌در‌پی الاهلی نتوانستند عبدالله مومنه، رئیس باشگاه را مجبور به استعفا کنند اما پیروزی استقلال با ۵ گل مقابل الاهلی راهی برای رئیس این باشگاه باقی نگذاشت. وزارت ورزش عربستان دنبال رئیس جدید برای الاهلی است اما استقلال دنبال پیروزی بزرگ دیگری مقابل الشرطه و رسیدن به موقعیتی مطمئن در جدول.
تا ساعت ۴۵ دقیقه بامداد دوشنبه و بازی استقلال – الشرطه چیزی باقی نمانده است. دیروز استقلالی‌ها ساعت‌ها مشغول بررسی بازی الشرطه مقابل الدحیل بودند و البته کادر فنی استقلال جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد، جلسه‌ای برای انتقال شناخت درباره الشرطه، برای آشنایی با حریفی که ساده گرفتنش می‌تواند کار دست استقلال بدهد.
استقلال مقابل الاهلی هر لحظه می‌توانست خطر بسازد و یورش بردن‌هایش به دروازه الاهلی تماشایی بود، توأم با خلاقیت و تنوع. اما بعید است الشرطه این هنرنمایی استقلال را به دقت بررسی نکرده باشد. آنها حالا به مهار آن حملات فکر کرده‌اند و شاید برای استقلال راه‌ها بیش از بازی با الاهلی مسدود شود. نگرانی‌هایی درباره مصدومیت شجاعیان و نادری در اردوی استقلال وجود دارد و این نگرانی‌ها کم نیستند، بخصوص وقتی به یاد بیاوریم که نقش نادری در بازی با الاهلی چقدر پررنگ بود. نادری البته در تمرین گروهی استقلال شرکت کرده و بعید است تا ساعت بازی با ادامه درمان، مشکلی برای بازی داشته باشد.
با حرف‌هایی از فرهاد مجیدی باید سراغ بازی دوم استقلال رفت. او در نشست خبری پیش از دیدار با الشرطه گفته است: خیلی خوشحالم که توانستیم در بازی قبل نتیجه بگیریم. دیدار با الشرطه مهمترین و سخت‌ترین بازی ما در این گروه است. خوشحالی برد مقابل الاهلی فقط برای همان شب بود و فردای آن روز فراموش شده بود. به بازیکنانم گفتم اگر تمرکز نداشته باشید، بازی را از دست می‌دهید. چند بازی الشرطه را آنالیز کردیم که تیم بسیار فیزیکی هستند.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1378

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.