ادعای جالب کادر فنی استقلال: تیم‌مان قوی‌تر از سال گذشته است! | آوای استقلال
3

ادعای جالب کادر فنی استقلال: تیم‌مان قوی‌تر از سال گذشته است!

  • کد خبر : 14435
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
ادعای جالب کادر فنی استقلال: تیم‌مان قوی‌تر از سال گذشته است!
باز هم به مانند سال‌های اخیر، تیم استقلال با تغییرات زیادی قرار است فصل جدید مسابقات فوتبال را آغاز کند.

به گزارش آوای استقلال، یکبار به ستاره‌هایی که از استقلال جدا شده‌اند، بنگریم، به این نتیجه می‌رسیم که استقلال قرار است با تیم جدیدی وارد مسابقات شود، آن هم در شرایطی که یک تیم برای قهرمانی نیاز دارد که حداقل ۶۰،۷۰ درصد شاکله‌اش حفظ شود.

مهدی قایدی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محمد نادری بازیکنان سرشناسی بودند که از استقلال جدا شدند. بسیاری اعتقاد دارند استقلال فاقد یک هافبک خلاق و مهاجم چارچوب شناس است و بازیکنان جدید با توجه به سن و سال جوانی که دارند، شاید زمان نیاز داشته باشند که با شرایط استقلال هماهنگ شوند. با این وجود، کادر فنی استقلال نظر دیگری دارد، آنها اعتقاد دارند تیم امسال حتی قوی‌تر از فصل گذشته است.

استدلال کادرفنی، بازی با الهلال عربستان است، تیمی که با ۱۰ جلسه تمرین و بدون انجام بازی تدارکاتی خوب به مصاف ستاره‌های گرانقیمت الهلال رفت و چه بسا شانس داشت، می‌توانست تیم عربستانی را شکست دهد. از طرفی، نفراتی مثل امیرحسین حسین‌زاده فراتر از انتظار ظاهر شدند.

اعضای کادر فنی استقلال تنها نگرانی‌شان زمان هماهنگی بازیکنان جدید است، در غیر این صورت در هر پستی بازیکن مدنظر جذب شده و قرار است دو بازیکن خارجی نیز به این تیم اضافه شوند. استقلال در پست خط دفاعی، عارف آقاسی را به جای عارف غلامی مصدوم جذب کرده، زبیر نیک‌نفس جای مسعود ریگی، امین قاسمی نژاد و یک بازیکن خارجی جای شیخ دیاباته، امیرحسین حسین‌زاده و امیرعلی صادقی جایگزین مهدی قایدی و ابوافضل جلالی و جعفر سلمانی جانشین محمد نادری و میلیچ شده‌اند.

باید دید در نهایت استدلال کادر فنی در جریان مسابقات به حقیقت تبدیل می‌شود یا نه.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14435

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها