اخبار غیرمنتظره از آینده کاری مدافع چپِ محبوب فرهاد؛ سلمانی دوباره در مسیر لژیونر شدن! | آوای استقلال
0

اخبار غیرمنتظره از آینده کاری مدافع چپِ محبوب فرهاد؛ سلمانی دوباره در مسیر لژیونر شدن!

  • کد خبر : 42510
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
اخبار غیرمنتظره از آینده کاری مدافع چپِ محبوب فرهاد؛ سلمانی دوباره در مسیر لژیونر شدن!
جعفر سلمانی بعد از آنکه جایی در فهرست بازیکنان موردنظر جواد نکونام نداشت و از استقلال جدا شد، مجدداً در مسیر لژیونر شدن قرار گرفته است!

به گزارش آوای استقلال، استقلال در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه جزو تیم‌های فعال و پرسروصدا بود و در حالی‌که آبی‌ها با جذب ستاره‌های نامدار مثل سامان فلاح، رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ فهرست خود را تقویت کردند، بازیکنان سرشناسی هم از جمع آبی‌پوشان جدا شدند. یکی از بازیکنانی که جواد نکونام تمایلی به ادامه همکاری با او نداشت، جعفر سلمانی، مدافع چپ باتجربه آبی‌پوشان پایتخت بود که بعد از اتمام قراردادش، نامش از فهرست استقلال کنار رفت.

استقلالی‌ها برای خرید سلمانی هزینه رضایت‌نامه دادند!
سلمانی که محصول آکادمی صنعت‌نفت آبادان محسوب می‌شود و برای این تیم، ۳ فصل در لیگ برتر به میدان رفته، در یک انتقال غیرمنتظره راهی پورتیموننسه پرتغال شد و بعد از یک‌فصل پرفرازوفرود و البته ناموفق در تیم پرتغالی، با اصرار فرهاد مجیدی به استقلال پیوست. جالب آنکه جعفر سلمانی در حالی آبی‌پوش شد که مدیران باشگاه استقلال با توجه به قرارداد سلمانی با تیم پرتغالی، مجبور به پرداخت هزینه رضایت‌نامه او شدند و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان توانستند انتقال این مدافع چپ را به تیم‌شان نهایی کنند.

مدافع چپی که ناگهان ستاره تیمِ مجیدی شد
جعفر سلمانی در استقلالِ فرهاد مجیدی، نقش یک ستاره را داشت و توانست در مسیر قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم، ۴ گل برای استقلال به‌ثمر برساند و جالب آنکه در تمامی دیدارهای استقلال در لیگ برتر هم زیرنظر فرهاد مجیدی به میدان رفت! بعد از درخشش در تیمِ مجیدی، جعفر سلمانی توانست توجه ریکاردو سا پینتو را هم به خود جلب کند و مدافع چپ محبوب این سرمربی پرتغالی بود و موفق شد جایگاه خود در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت را حفظ کند.

محبوبِ فرهاد و سا پینتو، مغضوبِ نکونام
مدافع چپ ۲۷ ساله فوتبال ایران البته در دوران حضورش در صنعت‌نفت در نقش وینگر هم به میدان می‌رفت و همین مسئله باعث شد تا او در قامت وینگ‌بک در ترکیب استقلالِ مجیدی و استقلالِ سا پینتو موفق عمل کند. با این وجود، با روی کار آمدن جواد نکونام، شرایط علیه جعفر سلمانی تغییر کرد و درخشش ابوالفضل جلالی، زمینه‌ساز نیمکت‌نشینی‌های سریالی سلمانی شد و حالا بعد از اتمام قرارداد این مدافع چپ ۲۷ ساله، او از استقلال جدا شده است.

جعفر سلمانی، هم‌تیمی محمدرضا آزادی در العروبه؟
سلمانی با وجود جدایی از استقلال، هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدافع چپ محبوبِ مجیدی و سا پینتو در سودای آن است تا دوباره لژیونر شود! براساس آخرین خبرها، جعفر سلمانی موردتوجه تیم تازه لیگ‌برتری‌شده العروبه امارات قرار دارد و رایزنی‌ها با این مدافع چپ ۲۷ ساله در حال انجام است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعد از محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی دومین بازیکن ایرانی العروبه خواهد بود و این دو بازیکن بعد از استقلال، در العروبه با یکدیگر هم‌تیمی خواهند شد که بدون‌شک در صورت نهایی‌شدن انتقال سلمانی به تیم اماراتی، این انتقال می‌تواند یک جابه‌جایی غیرمنتظره و البته جنجالی در بازار تابستانه محسوب شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42510

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها