احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد | آوای استقلال
3

احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد

  • کد خبر : 14994
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
احضار وزیر ورزش به مجلس تایید شد
در پی تایید خبر فراخوانی رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس، خبر احضار وزیر ورزش نیز تایید شد

به گزارش آوای استقلال، قراردادهای شائبه آمیز فدراسیون فوتبال و توافق‌های عجیب این فدراسیون با یک شرکت هنگ کنگی مشکوک که شواهد از وابستگی اش به دولت تل آویو خبر می دهد، باعث شد ابتدا رسانه ها و اهالی فوتبال و سپس نهادهای نظارتی و مجلس نسبت به این موضوع حساس شوند. پس از آن که احسان قاضی زاده هاشمی و احمد راستینه دو نماینده مجلس، از احضار واحد حقوقی وزارت ورزش و فراخوانی رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند، این بار برخی چهره‌های رسانه‌ای مدعی شدند سردار کوثری یکی دیگر از نمایندگان مجلس خبر احضار رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس را تایید کرده است.

حالا اما خبرنگاران فعال در شبکه های اجتماعی از سردار کوثری نقل می کنند که بعد از پایان تعطیلات مجلس، وزیر ورزش و جوانان نیز برای پاسخگویی به مجلس احضار می شود. یکی از مقامات عالی رتبه مجلس شورای اسلامی این خبر را تایید کرده است.

به نظر می‌رسد در این ماجرا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پاسوز رفتارهای پرخطر فدراسیون فوتبال شده است.

روز گذشته نمایندگان رسانه‌های گروهی که برای تهیه گزارش از برگزاری مراسم شهدای چوار به مرکز ملی فوتبال رفته بودند، تلاش کردند از شهاب عزیزی خادم درباره قرارداد مشکوک با شرکت هنگ کنگی سوال کنند اما رئیس فدراسیون فوتبال با شنیدن اولین سوال در این خصوص، با اینکه کنار میهمان ویژه مراسم، قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید ایستاده بود، از پاسخگویی طفره رفت و پا به فرار گذاشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14994

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.