احتمالات ترکیب استقلال برای دوئل با ملوان؛ نکونام به تیمِ برنده دست نمی‌زند؟ | آوای استقلال
0

احتمالات ترکیب استقلال برای دوئل با ملوان؛ نکونام به تیمِ برنده دست نمی‌زند؟

  • کد خبر : 42181
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
احتمالات ترکیب استقلال برای دوئل با ملوان؛ نکونام به تیمِ برنده دست نمی‌زند؟
بعد از برتری لحظه‌آخری مقابل شمس‌آذر، جواد نکونام به دنبال انتخاب بهترین برای دوئل با ملوان است تا بتواند دومین برد فصل را هم به‌دست آورد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در هفته آغازین لیگ بیست‌وچهارم موفق شد برابر شمس‌آذر در قزوین بردی ۲ بر یک را به‌دست آورد تا شاگردان جواد نکونام گام نخست را در فصل جدید با موفقیت برداشته باشند. در ادامه راه فصل جدید لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت باید بار دیگر امشب در قزوین به میدان بروند؛ اما این‌بار شرایط متفاوت است و آن‌ها در قامت تیم میزبان ملوان باید در ورزشگاه سردار قزوین رودرروی حریف شمالی خود قرار گیرند و با توجه به توقف تیم‌های مدعی از جمله پرسپولیس و تراکتور، شاگردان جواد نکونام به دنبال کسب دومین برد پیاپی هستند.

نکونام برای مسابقه امشب، همانند دیدار قبلی برابر شمس‌آذر، مهرداد محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ابوالفضل جلالی هم گفته می‌شود همچنان مصدوم است و شرایط حضور در ترکیب استقلال را ندارد. ضمن آنکه مشکل قرارداد گوستاوو بلانکو هم حل‌وفصل نشده و در شرایطی‌که هفته گذشته، دیدیه اندونگ شرایط حضور در ترکیب آبی‌ها را به دلیل عدم صدور (ITC) نداشت، برای جدال با ملوان، مشکل قرارداد اندونگ حل شده اما جواد نکونام اعلام کرده که آلمدین زیلیکیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

فلاح، سورپرایز نکونام در خط دفاع؟
حسین حسینی با وجود ارائه نمایش قابل‌قبول برابر شمس‌آذر، ناکام در ثبت کلین‌شیت بود و روی یک ضربه پنالتی تسلیم شد اما او حالا امیدوار است که بتواند در مسابقه امشب جبران‌مافات کند و اولین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌وچهارم را ثبت کند. عدم صدور حکم محرومیت برای آرمین سهرابیان بعد از حواشی هفته گذشته باعث شده تا این مدافع چپ باتجربه در دسترس نکونام باشد و به نظر می‌رسد او در ترکیب اصلی آبی‌ها هم برابر ملوان بندرانزلی به میدان خواهد رفت.

رافائل سیلوا هفته گذشته مرتکب خطای پنالتی شد و همین مسئله آبی‌ها را برای کسب ۳ امتیاز جدال با شمس‌آذر به دردسر انداخت. گفته می‌شود با توجه به عملکرد سیلوا، نیمکت‌نشینی او دور از انتظار نیست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سامان فلاح که هفته گذشته در واپسین لحظات بازی وارد زمین مسابقه شد، امشب اولین حضورش در ترکیب اولیه استقلال را تجربه می‌کند. ضمن آنکه احتمالاً به مانند دیدار برابر شمس‌آذر، رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور، مدافعان راست‌وچپ استقلال در مسابقه امشب خواهند بود.

نیمکت‌نشینی احتمالی ۲ ستاره آفریقایی استقلال!
زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی و آرش رضاوند، مثلث خط هافبک استقلال در بازی هفته گذشته بودند و جواد نکونام قصد داشت در واپسین لحظات مسابقه، گائل کاکوتا را هم به ترکیب تیمش اضافه کند که این اتفاق رخ نداد. حالا در شرایطی کاکوتا در دسترس جواد نکونام است که مشکلات قرارداد دیدیه اندونگ هم حل‌وفصل شده اما با توجه به عملکرد قابل‌قبول خط هافبک استقلال در بازی هفته گذشته و عدم هماهنگی ۱۰۰ درصدی بازیکنان تازه‌وارد استقلال، گفته می‌شود احتمالاً نکونام بازهم به مثلث خط هافبک تیمش که در هفته گذشته به میدان رفتند، اعتماد خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اندونگ و کاکوتا از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کنند.

شمایل تهاجمی آبی‌ها، احتمالاً بدون تغییر
محمدحسین اسلامی و جلال‌الدین ماشاریپوف، دو وینگر استقلال در بازی هفته گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین بودند که اسلامی در واپسین دقایق مسابقه توانست گل برتری استقلال را به‌ثمر برساند و شروع درخشانی در ترکیب آبی‌ها داشت. با توجه به محرومیت محمدی و مصدومیت زیلیکیچ، به نظر می‌رسد نکونام به سراغ تغییر در پست وینگر نخواهد رفت و احتمالاً بازهم شاهد حضور زوج اسلامی-ماشاریپوف خواهیم بود. ضمن آنکه در نوک خط حمله هم عدم صدور کارت بازی گوستاوو بلانکو باعث شده تا آرمان رمضانی تنها مهاجم تخصصی در دسترس نکونام باشد و رمضانی بعد از درخشش هفته گذشته و گلزنی برابر شمس‌آذر قزوین، به دنبال است تا بتواند برابر ملوان هم بدرخشد و در ترکیب آبی‌ها موثر باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42181

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها