اتوبوس تارتار واژگون شد | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

اتوبوس تارتار واژگون شد

  • کد خبر : 27866
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
اتوبوس تارتار واژگون شد
استقلال در هفته نهم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن رفت.

به گزارش آوای استقلال، استقلال امروز در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که به هر سه امتیاز این بازی برای حضور در کورس قهرمانی نیاز مبرم داشت.
دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار شد.
پیش از این جدول نشان می‌داد که ذوب آهن تا هفته نهم لیگ برتر هیچ باختی را نداشته است. البته لازم به ذکر است که ذوبی‌ها در هفت دیدار گذشته خود بازی ها را مساوی کرده بودند و تنها یک برد به دست آورده بودند.
اما دیدار امروز استقلال و ذوب آهن، نشان داد که چرا شاگردان تارتار تا به هفته نهم هیچ باختی را نداشته اند.
در تمام طول بازی و خصوصاً در نیمه دوم که استقلال با تعویض های خود بازی را هجومی تر پیگیری کرد، شاگردان تارتار تمام وقت در دفاع بودند و تنها چشم به ضد حمله ها دوخته بودند.
مهدی تارتار که پیش از این نیز ثابت کرده بود که دیدار با استقلال برایش بسیار حائز اهمیت است و تمام تلاشش را می‌کند تا جایی که بشود به استقلال امتیاز ندهد، در این دیدار نیز به قول معروف با دفاع اتوبوسی که چیده بود، سعی کرد که سه امتیاز بازی را به استقلال ندهد.
البته ناگفته نماند که اشتباهات متعدد داوری نیز باعث شد که استقلال روند عادی خود را طی نکنند و به قول معروف ذوب آهن در چند صحنه شانس آورد.
اما این شانس آوردن پایدار نبود و در نهایت در دقایق پایانی نیمه دوم، مدافع ذوب آهن در حالی که قصد داشت توپ را از بالای دروازه خودی به کرنر بفرستد، به علت چرخش زیاد توپ را وارد دروازه خود کرد تا اولین گل به خودی این فصل ذوب آهن را نیز به ثمر رسانده باشد.
استقلال در حالی که می توانست از روی پنالتی های به دست آمده دروازه ذوب آهن را باز کند اما در نهایت با گل به خودی یکی از بازیکنان این تیم موفق شد که سه امتیاز این بازی را ببرد هر چند که ناگفته نماند استقلال در طول بازی موقعیت های خطرناکی را نیز به وجود آورد که توپ ها یکی پس از دیگری از دست رفتند.
به نظر می‌رسد که در تقدیر امروز ذوب آهن اینطور نوشته شده بود که با حملات پی درپی استقلال تمرکز از خط دفاعی آنها گرفته شود و با یک گل به خودی یکی از رکورد های خود را بشکنند.
درست است که استقلال امروز موفق به گلزنی نشد اما حملات منظم و پی در پی آبی‌پوشان باعث شد که خط دفاع ذوب آهن برای گل نخوردن بسیار عجول عمل کند و همین موضوع تمرکز ذوبی‌ها را از بین برد و در هر صورت استقلال موفق شد اتوبوس تارتار را واژگون کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27866

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.