اتفاق عجیب در کمپ حجازی؛ پنج استقلالی تمرین را تحریم کردند! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

اتفاق عجیب در کمپ حجازی؛ پنج استقلالی تمرین را تحریم کردند!

  • کد خبر : 40714
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
اتفاق عجیب در کمپ حجازی؛  پنج استقلالی تمرین را تحریم کردند!
نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که پنج بازیکن حاضر در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به انجام تمرین نشدند.

به گزارش آوای استقلال، نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال به منظور آماده‌سازی برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار شد که فقط ۹ بازیکن در آن حضور داشتند!
نکته عجیب در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی این بود که از جمع ۹ بازیکن پنج نفر حاضر به انجام تمرین نشدند.
آرمین سهرابیان، مهراد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی به دلیل اینکه مطالبات فصل گذشته استقلال آنها پرداخت نشده است اعلام کردند حاضر به انجام تمرین نیستند.
به طور حتم این اتفاق برای تیمی که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و در فصل جدید به فکر حضوری موفق در سه جام است اتفاق خوشایندی محسوب نمی‌شود.
هلدینگ خلیج فارس پس از پرداخت ۸۰ میلیارد تومان در اواخر فصل گذشته به باشگاه استقلال در زمان مدیریت گذشته دیگر پرداختی به استقلال نداشته است و مدیران این تیم با دستان خالی به دنبال جذب بازیکن و مذاکره با بازیکنان فصل گذشته هشتند.
امروز و در محل تمرین تمرین استقلال هوادارانی که برای تماشای تمرین راهی به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی پیدا نکردند، از شرایط موجود بسیار ناراحت بوده و با انتقاد از هلدینگ خلیچ فارس بر این باور بودند شرایط این تیم نسبت به گذشته نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40714

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها