ائتلاف امیر و سید فراتر از گل گهر! | آوای استقلال
2

ائتلاف امیر و سید فراتر از گل گهر!

  • کد خبر : 10108
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
ائتلاف امیر و سید فراتر از گل گهر!
 به نظر می‌رسد این ائتلاف فراتر از همکاری طرفین در باشگاه گل گهر باشد و همانطور که پیش از این برخی افراد و اخبار مدعی شده بودند که زوج قلعه‌نویی و رحمتی قرار است سال آینده به استقلال بازگردند.

به گزارش آوای استقلال،سیدمهدی رحمتی که به عنوان سرمربی فصل دشواری را در شهر خودرو مشهد پشت سر گذاشت، گویا از دروازه‌بانی خداحافظی نکرده و دوباره سودای بازگشت به میادین را دارد.

جالب این که شنیده می‌شود امیر قلعه‌نو‌یی نظر مثبتی روی او دارد و شاید رحمتی را حداقل برای یک فصل جذب کند.

در این خصوص حتی شنیده می‌شود پیشنهاد مالی گل گهر سیرجان به او بالاست و همین مسئله باعث شده تا رحمتی وسوسه شود که به میادین برگردد. طبعاً بازگشت اوبه میادین و ترک شغل مربیگری از اتفاقات عجیب و در عین حال جذاب فوتبال ایران محسوب می‌شود. رحمتی با اینکه در شهر خودرو با مشکلات مالی مواجه بود اما در مجموع خوب نتیجه گرفت و توانست این تیم را در نیمه بالای جدول قرار دهد.

به گزارش آوای استقلال رحمتی در حالی فصل گذشته سرمربی تیم مشهدی بود که به خاطر نداشتن مدارک مربیگری حتی اجازه حضور در کنفرانس خبری هم نداشته و در برگه ثبت اتفاقات مسابقه از محمد نوازی به عنوان سرمربی پدیده نام برده می شد با این حال این خبر در حالی عصر امروز رسانه ای شده و چند ساعت بعد تکذیب شد که از مدتها پیش خبر ائتلاف امیر قلعه نویی با سید مهدی رحمتی بر سر مواضع مشترک شنید.

به نظر می‌رسد این ائتلاف فراتر از همکاری طرفین در باشگاه گل گهر باشد و همانطور که پیش از این برخی افراد و اخبار مدعی شده بودند که زوج قلعه‌نویی و رحمتی قرار است سال آینده به استقلال بازگردند.

حتی اگر این اتفاق نیز رخ ندهد همین موضوع یعنی همکاری مشترک بین این دو نفر نشان می‌دهد که آنها اختلافات گذشته را فراموش کرده و مطمئناً به حضور مشترک در استقلال در آینده فکر خواهند کرد.

این در حالی است که شب گذشته خبر تمدید قرارداد یک ساله امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر سیرجان از طرف باشگاه سیرجانی منتشر شد با این حال همگان می‌دانند که برخی بندها در قرارداد برخی افراد گنجانده می شود که در روزهای مبادا به کار آمده و می‌تواند موجبات جدایی آنها را فراهم کند.

بر همین اساس چه بسا در صورت قطع همکاری استقلال و فرهاد مجیدی باید برای فصل آینده منتظر بازگشت قلعه‌نویی و رحمتی به استقلال باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10108

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها