آینده مبهم مدافعان راست‌وچپ استقلال؛ جدایی در سکوت به سبک میلاد و جعفر | آوای استقلال
2

آینده مبهم مدافعان راست‌وچپ استقلال؛ جدایی در سکوت به سبک میلاد و جعفر

  • کد خبر : 41432
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
آینده مبهم مدافعان راست‌وچپ استقلال؛ جدایی در سکوت به سبک میلاد و جعفر
میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی در صف جدایی از استقلال هستند و طی روزهای آینده رسماً تیم جدید خود را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال تا به امروز (شنبه) موفق شده ۶ بازیکن جدید به خدمت بگیرد که سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی و آلمدین زیلیکیچ خریدهای تابستانی آبی‌پوشان محسوب می‌شوند. البته که رایزنی‌ها با گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ هم به مراحل پایانی رسیده و احتمال استقلالی‌شدن این ۲ بازیکن آفریقایی هم دور از ذهن نیست. در شرایطی تلاش‌ها برای تقویت فهرست آبی‌پوشان انجام شده که در نقطه مقابل تا به امروز ۳ بازیکن رسماً از جمع آبی‌پوشان جدا شده‌اند.

صالح حردانی از استقلال جدا و به سپاهان پیوسته، امید حامدی‌فر راهی گل‌گهر سیرجان شده و محمدحسین زواری هم قرار است در فصل پیش‌رو در تیم هوادار تهران کارش را پیش ببرد. اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل استقلال در شرایطی در کشور ترکیه در حال برگزاری است که چهره‌های سرشناسی در این اردو حضور ندارند که بدون‌شک شاخص‌ترین بازیکنان غایب در اردوی آبی‌ها، میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی هستند که نام‌شان در فهرست مازاد جواد نکونام قرار دارد.

مدافع ۳۴ ساله به دنبال انتخاب مقصدی جدید!
میلاد فخرالدینی که یکی از عجیب‌ترین خریدهای استقلال در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه فصل گذشته بود، خیلی زود به پایان دومین دوره حضورش در جمع آبی‌پوشان رسیده است. فخرالدینیِ ۳۴ ساله با اصرار نکونام استقلالی شد اما عملکرد خوبی در جمع آبی‌ها نداشت و همین مسئله باعث شده تا بند تمدید قرارداد او فعال نشود؛ البته که این مدافع باتجربه مدعی است که با آبی‌ها قرارداد ۱٫۵ ساله به امضا رسانده اما در طرف مقابل، استقلالی‌ها با استناد به بندی در قرارداد او مدعی هستند که عدم رضایت طرفین می‌تواند منجر به پایان همکاری شود.

فخرالدینی در حالی پیگیر شکایت از استقلال است که گفته می‌شود همزمان در سودای انتخاب تیم جدید خود است. او که در کنار حضور در استقلال، تجربه بازی در تیم‌های مس کرمان، تراکتور تبریز، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک را دارد، هنوز با تیم جدیدی به توافق نرسیده است. برخلاف گمانه‌زنی‌ها گفته می‌شود که مجتبی حسینی تمایلی به همکاری دوباره با میلاد فخرالدینی نشان نداده و از او به عنوان یکی از گزینه‌های تقویت سمت راست خط دفاعی خیبر خرم‌آباد یاد می‌شود و احتمال حضور فخرالدینی در جمع شاگردان رضا مهاجری وجود دارد.

آینده کاری مبهم مدافع محبوبِ فرهاد
جعفر سلمانی در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی و ریکاردو سا پینتو، چهره محبوب این دو سرمربی بود و در لیگ بیست‌ویکم زیرنظر مجیدی عملکرد درخشانی داشت و در مسیر قهرمانی آبی‌ها در آن فصل، نقش پررنگی ایفا کرد اما شرایط در فصل اخیر مطابق انتظار این مدافع ۲۷ ساله پیش نرفت. سلمانی که در اکثریت دیدارها نیمکت‌نشین ابوالفضل جلالی بود و درخشش این ستاره چپ‌پای آبی‌ها را نظاره می‌کرد، حالا بعد از ۳ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان به سمت درهای خروج هدایت شده است.

جواد نکونام با توجه به جذب میلاد زکی‌پور و ماندنی‌شدن ابوالفضل جلالی، تمایلی به ادامه همکاری با جعفر سلمانی نشان نداده و قرارداد این مدافع چپ‌پا تمدید نشده تا او در مسیر جدایی از استقلال قرار گیرد. گفته می‌شود در مسیری مشابه میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی هم از خیبر خرم‌آباد پیشنهاد همکاری دریافت کرده اما در کنار دریافت پیشنهاد همکاری خیبر، زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی سلمانی در فولاد خوزستان به گوش می‌رسد و باید دید سرانجام این مدافع کم‌سروصدا و کم‌حاشیه فصل آینده در کدام تیم حضور خواهد داشت. آنچه مسلم است اینکه میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی جایی در فهرست استقلال در فصل آینده ندارند و جدایی‌اش از جمع شاگردان جواد نکونام قطعی شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41432

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها