آپشن رضایت مدیرعامل فقط براى استقلال جرم بود؟ | آوای استقلال
0
افشاى جزييات قرارداد بيرانوند در صدا و سیما؛

آپشن رضایت مدیرعامل فقط براى استقلال جرم بود؟

  • کد خبر : 31809
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
آپشن رضایت مدیرعامل فقط براى استقلال جرم بود؟
شب گذشته در روند بررسى ماجراى اختلافات عليرضا بيرانوند و درويش، جزييات قرارداد اين بازيكن هم برملا شد كه نشان مى دهد تفاوتى ميان قراردادهاى بازيكنان استقلال و ساير تيم ها در فصل گذشته وجود نداشته است.

به گزارش آوای استقلال، بر اساس تبلیغات گسترده رسانه اى علیه باشگاه استقلال اینگونه ادعا مى شد که آپشن هاى غیر عادى چند میلیاردى از جمله رضایت مدیرعامل در زمان آجورلو در قرارداد برخى از بازیکنان قرار گرفته که غیر عادى و نادرست یا حتى تخلف است.
حالا مشخص شده کف قرارداد علیرضا بیرانوند در پرسپولیس ١٢/۵ میلیارد بوده و ۶ میلیارد به عنوان آپشن در قرارداد وى ثبت شده که یکى از موارد این آپشن ها نیز رضایت مدیرعامل است!
حتى بر اساس اعلام صریح وکیل بیرانوند، رضا درویش چند ماه پیش کتبا این آپشن را فعال کرده و پیش از پایان فصل رضایت مدیرعامل از عملکرد دروازه بان پرسپولیس اعلام شده و بیرانوند به عدم پرداخت مبلغ این آپشن اعتراض دارد.
نکته جالب توجه این است که فردى به نام یوسفى هوادار متمول پرسپولیس که خارج از ایران سکونت دارد هم مبلغى بین ٣ تا ۵ میلیارد تومان علاوه بر قرارداد ١٨/۵ میلیاردى به بیرانوند پرداخت کرده و در نهایت مبلغ دریافتى دروازه بان پرسپولیس به حدود ٢٢ تا ٢٣ میلیارد تومان مى رسد.
سوال این است که وقتى باشگاه استقلال آپشنى به نام هوادار متمول هم در اختیار نداشته چرا مبالغ و جزییات قرارداد آبى پوشان مورد توجه و انتقاد رسانه ها قرار داشت و به مواردى مانند اعداد قرارداد یا آپشن هاى نجومى مى پرداختند اما اعداد و ارقام و آپشن هاى قرارداد بیرانوند، سایر بازیکنان پرسپولیس و حتى سایر باشگاهها مثل آن باشگاه صنعتى که به قول وزیر ورزش ۵٧٠ میلیارد هزینه کرده سوژه مورد علاقه رسانه ها نیست؟
غیر از این است که در اینگونه اتفاقات تنها هدف، تخریب و تضعیف استقلال است؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31809

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها