آمار قلعه نویی برابر استقلال | آوای استقلال
3

آمار قلعه نویی برابر استقلال

  • کد خبر : 27578
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
آمار قلعه نویی برابر استقلال
استقلال در هفته هفتم لیگ برتر، به مصاف گل‌گهر امیر قلعه نویی خواهد رفت.

به گزارش آوای استقلال، ، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال، روز شنبه، ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم می‌روند.

یکی از نکته‌های مهم و قابل توجه این مسابقه، حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی گل‌گهر در این مصاف است. قلعه‌نویی که یکی از پیشکسوتان و سرمربیان پیشین آبی‌پوشان پایتخت است، در قامت تیم‌های مختلفی در مسابقات مختلف به مصاف استقلال رفته است.

این مربی در فصل ۸۲-۸۱، با تیم استقلال اهواز، ۲ بار به مصاف استقلال رفته است که یک بازی با نتیجه پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی پایان یافت. او در فصل ۸۷-۸۶ سرمربی مس کرمان شد و در نیم فصل دوم به مصاف استقلال رفت و موفق به کسب نتیجه پیروزی شد.

هم‌چنین این سرمربی کهنه‌کار ۹ بار با تیم سپاهان با استقلال مصاف داشته که سهم او در این بازی‌ها، ۲ پیروزی، ۵ شکست و ۲ تساوی بوده است. او با تراکتور ۷ بار به مصاف استقلال رفته است که ۲ بازی با شکست به اتمام رسیده است و ۴ بازی با پیروزی و یک بازی با نتیجه تساوی تمام شده است.

ذوب آهن دیگر تیم قلعه نویی برای مصاف با استقلال بوده. او با ذوب آهن ۴ بار به مصاف استقلال رفته است که ۲ بازی با پیروزی، یک بازی با نتجه تساوی و یک بازی با نتیجه شکست تمام شده است. او هم‌چنین در فصل ۹۵-۹۴ در تیم ملوان در یک بازی، به عنوان سرمربی به مصاف استقلال رفته است که این بازی نیز با شکست ملوان پایان یافته است.

در پایان قلعه‌نویی ۵ بار با تیم گل‌گهر به مصاف استقلال رفته است که هر ۵ مصاف با شکست تیم امیر قلعه‌نویی به پایان رسیده است.

به طور کلی امیر قلعه‌نویی ۲۹ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف استقلال رفته است که این بازی‌ها ۱۰ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۴ باخت کسب کرده است.

تقابل هفته هفتم استقلال و گل‌گهر سیرجان، سی‌امین تقابل قلعه‌نویی مقابل استقلال است و باید دید این مربی می‌تواند عملکرد ناموفق خود را در گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال جبران کند یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27578

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.