آقای فریادشیران، اینجا باشگاه استقلال است نه نفت تهران | آوای استقلال
2

آقای فریادشیران، اینجا باشگاه استقلال است نه نفت تهران

  • کد خبر : 12325
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۵۳
آقای فریادشیران، اینجا باشگاه استقلال است نه نفت تهران
هر چقدر که هواداران استقلال از شکست مقابل الهلال عربستان ناراحت بودند، صحبت‌های عجیب معاون اجرایی باشگاه به این ناراحتی‌ها اضافه کرد.

به گزارش آوای استقلال‌، فریادشیران که به شکل عجیبی دوست دارد در رسانه‌ها دیده شود، بعد از باخت برابر الهلال مدعی شد که باشگاه توانسته ۹۸ درصد بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی را جذب کند.

صحبت‌های فریادشیران نشان می‌دهد که اطلاعی از وضعیت باشگاه ندارد و صرفا برای حمایت از مدیران بالادستی خود چنین اظهارات نظرهایی را مطرح می‌کند. او در ادامه صحبت‌های عجیب خود گفته که مهدی قایدی و همسرش دوست نداشتند در ایران بمانند.
فریادشیران فراموش کرده که در باشگاه بزرگ استقلال پست دارد و نباید هر چه به ذهنش می‌رسد را، به زبان بیاورد. این جمله چه معنایی دارد که درباره همسر بازیکنی صحبت کند؟ آقای فریادشیران، همه از سوابق پرحاشیه‌های شما خبر دارند، لطفا بدانید اینجا باشگاه استقلال است نه نفت تهران.

بلافاصله پس از صحبت‌های فریادشیران، دیگر معاون استقلال یعنی مهدی پاشازاده با کنایه گفته بود برخی‌ها با صحبت‌های‌شان استقلال را تحقیر می‌کنند. احمد مددی که ظاهرا سخنگوی خودش را فریادشیران انتخاب کرده، بهتر است بداند حتی اگر از روی لجبازی خیلی تصمیمات را می‌گیرد یک روزی آه میلیون‌ها هوادار دامن او را خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=12325

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.