آقای فتح الله زاده!شما قطعا سوپر من آبی ها نیستی! | آوای استقلال
3
به بهانه مصاحبه های سریالی و بی اثر مدیرعامل سابق استقلال در رسانه ها

آقای فتح الله زاده!شما قطعا سوپر من آبی ها نیستی!

  • کد خبر : 7576
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
آقای فتح الله زاده!شما قطعا سوپر من آبی ها نیستی!
جناب فتح الله زاده!گوش هواداران استقلال از مطالبه گری شعاری پر شده، پس برای هواداران خسته و ناراضی نسخه پیچی نکنید چون این اتفاق نه تنها پیامد مثبتی برای شما ندارد بلکه نام جنابعالی در فهرست بلک لیست هواداران پر رنگ تر از روز قبل می شود، پس لطفا تمام کنید این معرکه نمایشی و کمدی را!

به گزارش آوای استقلال،هر زمان مشکلات مدیریتی در استقلال به اوج می رسد، مدیران سابق این باشگاه هر یک به شکلی با استناد به شرایط موجود تلاش می کنند، دوران مدیریت خود را بهترین مقطع زمانی عنوان کنند و با حمله به مدیران کنونی خود را ناجی استقلال معرفی کنند در حالی که رجوع به سوابق آنها بیانگر این واقعیت است که آنها صرفا به دنبال بازاریابی برای مدیریت شکست خورده خود هستند.

نمونه این اتفاق را می توان در مدل رفتاری علی فتح الله زاده مشاهده کرد،کسی که در آخرین دوره مدیریتی خود با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه شبکه تهران از وزیر ورزش و جوانان به شکل عجیبی دفاع کرد اما حالا با چرخشی سوال برانگیز از رئیس جمهور بابت عملکرد ضعیف وزیر ورزش و جوانان گلایه می کند!

فتح الله زاده نمی خواهد این حقیقت را بپذیرد که دیگر دوره مدیریت منحصر به فردش تمام شده است، او همچنان فکر می کند می تواند با اظهارات احساسی و شعارهای توخالی زمینه را برای ورود دوباره خود فراهم کند،در حالی که او اگر توانایی کنترل اوضاع را داشت در همان مقطعی که به استقلال برگشت مشکلات را حل می کرد و اوضاع را سامان می داد اما همه هواداران به یاد دارند علی فتح الله زاده خویی به بهانه ابتلا به ویروس کرونا فرار را بر قرار ترجیح داد.

اگر او مدیریت مسعود سلطانی فر را قبول نداشت چگونه پذیرفت به عنوان گزینه انتخابی وزیر هدایت باشگاه استقلال را برعهده گیرد؟ چگونه در برنامه‌های تلویزیونی فرمول یک و ورزشگاه از وزیر تمام قد حمایت کرد؟ چگونه در جمع هواداران معترض که مقابل وزارت ورزش و جوانان حاضر شده بودند حضور یافت و قول حل مشکلات را داد؟ کدام رفتار را باید باور کنیم آقای فتح الله زاده عزیز!

مثل روز برای هواداران استقلال روشن است که شما به دنبال بازگشت به استقلال هستید؟ وگرنه دوباره به میدان نمی آمدید! حضور تکراری شما با همان سبک و سیاق همیشگی حکایت حنایی را دارد که دیگر رنگ ندارد!

آقای فتح الله زاده! چرا تصور می کنید می تواند در نقش سوپر من ظاهر شوید و حقوق از دست رفته استقلال را مطالبه کند؟ حضور پر رنگ شما در رادیو و تلویزیون و خطابه های آتشین و بعضا بی پرده شما پیام آور چه هدفی است؟ چرا توقع دارید هواداران باید باور کنند کسی که در برنامه تلویزیونی شبکه پنج دفاعیه ای تمام قد از سلطانی فر ارائه داد می تواند ناجی امروز استقلال باشد؟

جناب فتح الله زاده! به جای حضور پرتعداد در استودیو های تلویزیونی و جا به جایی مرزهای مصاحبه در رسانه ها وارد عرصه مطالبه گری شوید و از وزیر به دیوان عدالت اداری شکایت کنید؟ دقیقا همان کاری که پیش از شما معاون سابق باشگاه استقلال انجام داد و شما حاضر به همراهی اش نشدید! مگر ادعای دفاع از استقلال را ندارید پس به جای مصاحبه های سریالی آستین بالا بزنید و وارد گود شوید! هواداران استقلال امروز با یک حرکت کاملا مدنی به دنبال جمع آوری امضا بابت رسیدگی به شکایت ‌شان از مجموعه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان هستند همین امروز این نامه را امضا کنید و از طریق قانونی به همراه یک تیم حقوقی زبر دست پیگیر مطالبات هواداران باشید!

جناب فتح الله زاده!گوش هواداران استقلال از مطالبه گری شعاری پر شده، پس برای هواداران خسته و ناراضی نسخه پیچی نکنید چون این اتفاق نه تنها پیامد مثبتی برای شما ندارد بلکه نام جنابعالی در فهرست بلک لیست هواداران پر رنگ تر از روز قبل می شود، پس لطفا تمام کنید این معرکه نمایشی و کمدی را!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7576

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.