آقای عسکری اجازه نده کشتی استقلال به گِل بنشیند! | آوای استقلال
1
کنترل استقلال در دست عبداللهیان پرسپولیسی!

آقای عسکری اجازه نده کشتی استقلال به گِل بنشیند!

  • کد خبر : 39040
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
آقای عسکری اجازه نده کشتی استقلال به گِل بنشیند!
افشین عبداللهیان را همه اهالی فوتبال می شناسند، سردبیر سالهای پیش روزنامه ابرار ورزشی و بعدتر ها مجری برنامه های تلویزیونی!

به گزارش آوای استقلال، آن روزها که در کنج اتاق کوچک و شلوغ خودش در روزنامه ابرار کار می کرد کسی او را نمی شناخت و آنها که به واسطه هم شغلی و همکاری با وی آشنا بودند او را به عنوان جوانک مودب می شناختند که به کار خودش مشغول بود اما حضور در برنامه شبهایی که خوش نام نبود(!!)چهره او را به همه نشان داد یک پرسپولیسی تمام عیار و یک مهره تاثیر گذار در بیراهه رفتن برنامه ای ورزشی…
آدم های بسیاری هستند که صراحتا علاقه خود به تیم های باشگاهی را عیان می کنند مثل همین مجریان لمپنی که بیشتر شیپور چی هستند تا مجری برنامه های یک سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی… عده ای هم سعی می کنند علاقمندی شان به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را پنهان کنند اما آنقدر جانبداری های اظهرمن الشمسی دارند که اصلا نیازی به زبان آوردنِ آنکه به چه تیمی علاقه دارند، نیست مثل عادل فردوسی پور، یا همین افشین عبداللهیان! اینها را پشت دوربین اگر ببینید پرچم پرسپولیس را می رقصانند و کلاه قرمزی بر سر دارند حالا این چه اقبال شومی است که هر از گاهی دست تقدیر که نه، دست مدیران بی کفایت یکی از این پرسپولیسی ها را از قوطی بیرون می آورد و به سمت باشگاه استقلال پرتاب می کند، فقط خدا می داند و بس!
هواداران استقلال تازه از شر آن شیپورچی سندی نشان راحت شده بودند که گیر فردی ملقب به “بچه” افتادند، شر او کم شد در دام مهدی یکتا افتادند. فردی که تن و جانش برای پرسپولیس می لرزید و دل و دین در گرو این تیم داشت، به حول و قوه الهی دکمه خاموشی این آدم هم زده شد و تازه در هوای یکرنگی نفسی تازه می شد که افشین عبداللهیان آمد!
آن‌هم چه آمدنی با قدرت !
او کنترل شهریاری را در دست دارد چرا که پیش از این با استفاده از تریبونش در صدا و سیما به شهریاری خدمات فراوانی کرده بود و حالا نخ شهریاری در دست اوست از این رو هر که را می خواهد معرفی می کند و به خاطر این معرفی، رفاقتش(!!) با آنها که “حکم” می گیرند محکم تر می شود.
حضور پژمان ماندگاری و آرش زواره ای حاصل توصیه عبداللهیان است. البته که این دو استقلالی هستند(اما چه استقلالی که تنها به خاطر انکه سمتی به انها داده نشد در پیج های شخصی خود علیه مدیریت تاخت و تاز می کردند و استقلال را به حاشیه می بردند) اما دلمان می خواهد بدانیم با کدام سبقه و تجربه روابط عمومی به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور و… منصوب شده اند؟
پژمان ماندگاری تهیه کننده یک برنامه تلویزیونی است و آرش زواره ای هم…اما آیا اگر رفاقت انها با عبداللهیان نبود این دو می توانستند حتی در مخیله خود حضور در استقلال را تصویر سازی کنند؟
در حالی که کم تماشاگرترین و بی ادعا ترین باشگاه های لیگ هم تلاش دارد تیم رسانه ای اش را به افراد کاربلد و با تجربه ای بسپارند که پایگاه قوی بین مردم دارند، استقلال با چه دلیل و منطقی در پشت پرده خود یکی مثل افشین عبداللهیان را دارد که به شدت پرسپولیسی است و اصلا توصیفات خوبی از او نمی شنویم، با چه منطقی سراغ پژمان ماندگاری می رود که همسر به شدت پرسپولیسی اش در روزنامه گل همیشه برای استقلال حاشیه ساز بوده و همین چند وقت پیش جواد نکونام در نشست خبری پاسخ خبرنگارش را به خاطر حاشیه سازی های فراوان نداده بود و بعد همان روزنامه در پاسخ به حرکت خوب نکونام، مطلبی سخیف و نفرت انگیز علیه سرمربی آبی ها نوشت!
چرا باید سراغ آرش زواره ای برود که سابقه اش در روابط عمومی به همان مطالب پر اشتباه پیج اینستاگرام خودش خلاصه می شود و حضورش در رسانه به جز تهیه کنندگی یک برنامه تلویزیونی به آن سایت نوپایی می رسد که همراه پژمان ماندگاری تاسیس کردند و بعد از چند ماه بدون آنکه حقوق خبرنگاران و پرسنل سایت را پرداخت کنند، بساطش را جمع کردند و اکنون هفت ماه است که خبرنگاران زحمتکش آن رسانه منتظر پرداخت دستمزدهایشان هستند!
آقای عسگری سوال ما از شما، هم به عنوان کسی که مدیریت کلان باشگاه در دست تان و در سایه تدبیر تان است و هم به عنوان کسی که دل در گرو این تیم دارید و حال هواداران این و دغدغه ها و مشکلات شان را و ظلم هایی که در حق این تیم شده را می دانید، این است که با چه توجیهی اختیار باشگاه را به شهریاری سپرده اید که نخ او در دست افشین عبداللهیان پرسپولیسی است؟
با چه توجیهی اجازه می دهید یک پرسپولیسی برای استقلال تصمیم گیری کند؟
با چه دلیل و منطق و برهانی در این چند بازی پایانی که باشگاه با تمام ظرفیت های خودش باید در خدمت تیم و تلاش برای دوری از حواشی و در تلاش برای ایجاد تمرکز تیمی و شارژ روحی کادر فنی و بازیکنان  باشد، مدام در حال چیدمان مهره های یکی از دیگری بحث برانگیز تر است؟
آقای عسگری، افشین عبداللهیان سم مهلکی است که اگر او را دور از دسترس استقلال نگذارید جان این تیم و هوادارانش را می گیرد و البته حواشی زیادی هم به بار می آورد.
آقای عسگری حواس تان به آدم هایی که اطراف تیم جمع شده اند، باشد مبادا ماجرای مس رفسنجان در استقلال تکرار شود.
لطفا آدم هایی که از جنس این تیم نیستند را کنار بکشید و اجازه ندهید به مقر آدم های معمولی و منفعت طلب و پرسپولیسی و… تبدیل شود تا اولِ راه است دست به کار شوید…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39040

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها