آقای سلیمانی شبها آسوده می خوابی؟ | آوای استقلال
6
مماشات یا سلاخی؟

آقای سلیمانی شبها آسوده می خوابی؟

  • کد خبر : 27811
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۲۳
آقای سلیمانی شبها آسوده می خوابی؟
در دوره ما دهه پنجاه و شستی ها که نسل دور و دست نیافتنی نیستیم هم خاطراتمان با شرافت، مردانگی، وجدان و پول حلال آمیخته است.

به گزارش آوای استقلال، مادرانی که ما را تربیت کردند از همان کودکی به ما آموختند شرافتمان را به هیچ نفروشیم که کل دنیا به هیچ نمی ارزد!
از همان کودکی وجدان ما را بیدار کردند از همان لقمه شرافتمندانه سفره پدر و مادر آموختیم آرامش خواب شب از کجا نشأت میگیرد!
از این رو حالا تعجب می‌کنیم چطور عده ای روزی که یحیی گل محمدی نفس کش می طلبید و ده مرد جنگی از پس مهارش بر نمی آمدند، روزی که یحیی شال در هوا میچرخاند و لگد می‌زد و از زمین بیرون نمی‌رفت، روزی که کف از دهانش بیرون می‌زد و رگ گردنش متورم شده بود و بر سر داور فریاد می‌زد، سکوت کرده بودند و حالا با رفتار ساپینتو که یک دهم یحیی گلمحمدی زشت و لاتی و چاله میدانی نبود، زبان باز کرده اند؟
چطور آن افسار گسیختگی جریمه اش چهار جلسه محرومیت بود که دو جلسه اش حکم تعلیقی داشت اما ساپینتو با کمی عصبانیت که فقط گزارشگر بازی به آن شور و هیجان داد، جریمه سنگین نقدی و دو جلسه محرومیت و تازه آدمی مثل حیدر سلیمانی که نمی‌دانیم مزه نان سر سفره پدر و مادر یادش هست یا نه، بیاید و بگوید با ساپینتو مماشات شد؟
آقای سلیمانی ما از کودکی و در دامان مادر و سر سفره خانواده با شرافت زندگی کردن و با وجدان بودن را آموختیم شما خاطرات کودکی تان را مرور کنید شاید بعد از این…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27811

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.