آصفی: مشکلات استقلال آنقدر که می‌گویند بزرگ نیست! | آوای استقلال
1
اگر مشکلی وجود دارد برعهده همه است

آصفی: مشکلات استقلال آنقدر که می‌گویند بزرگ نیست!

  • کد خبر : 7340
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
آصفی: مشکلات استقلال آنقدر که می‌گویند بزرگ نیست!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران درخصوص وضعیت این باشگاه و گلایه های بازیکنان و سرمربی تیم صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، حمیدرضا آصفی درباره شرایط تیم استقلال تهران گفت: اشاره کردید که اعضای هیات مدیره صحبت نکردند، من سخنگو نیستم و اهل مصاحبه کردن هم نیستم. یاد گرفتم در حیطه وظایفی که به من مربوط نیست صحبت نکنم. هیات مدیره دلگیر است. آقای عبدیان بدون چشم داشت هزینه کرده است و بلاعوض پول آورده است و به جای تقدیر به او ناسزا می‌گویند. آقای نظری ابرو آورده و سابقه کار خود را آورده است و من ککم نمی‌‌گزد و بیش از پنجاه و پنج سال است که کنار استقلال هستم، با استوری و مطلبم من قلقلکم نمی‌آید و مثل ماهی هستم که هیچ اتفاقی برایم نمی‌افتد!

او ادامه داد: بالاخره ظرفیت آدم یک جایی تمام می‌شود. هر کاری که کنیم انتقاد می‌شود. هیات مدیره وارث مشکلات قبلی است. مشکل استقلال به پول ختم می‌شود. حتما همه ما اشکال داریم. شرایط استقلال آنطور که می‌گویند بد نیست. شرایط استقلال به آن بدی که می‌گویند نیست، استقلال پرافتخارترین تیم ایران است و دو ستاره گرفته است. یک اشکال کوچک در تیمی به این بزرگی سروصدا می‌کند. تیم بزرگتر از استقلال سراغ ندارم و در مورد پرسپولیس نمی‌خواهم صحبت کنم.

او درباره مشکلات بازیکنان اضافه کرد: من می‌خواهم که از کلان مشکلات به موضوعات کوچک برسیم. زمانی که من همراه آقایان حجازی و روشن نشست و برخاست داشتیم، خیلی‌ها سن‌شان قد نمی‌دهد اما این را می‌دانم که باشگاه‌های بزرگ وقتی دچار تنش هستند به آن تنش زیاد پرداخته می‌شود. من هواداران استقلال را دوست دارم من شصت سال است که استقلالی‌ هستم و نمی‌توانند بگویند که از من بیشتر استقلالی هستند. آقای وزیر گفتند که برگردید و من سه بار استعفا دادم. در فضای متشنج کار درست نمی‌شود. کجای دنیا رسم است که دعوای خانوادگی را به خارج ببرند. کجای دنیا رسم است که اینطور استوری بگذارند. نمی‌دانم که در فضای مجازی چه کسانی علیه هیات مدیره موضع می‌گیرند و هر کسی در چارچوب وضعیت خودش وظیفه دارد. وظیفه هر کس مشخص است، الان می‌گویند چرا هیات مدیره انتخاب بد کرده و آقای مددی را انتخاب کرده است، همان هیات مدیره آقای سرمربی را هم انتخاب کرده است. نمی توان گفت که آن خوب بوده و این بد بوده.

آصفی در پاسخ به این سوال که آیا فشاری از سوی وزارت ورزش و جوانان وجود دارد یا خیر گفت: بالاخره وزارت ورزش و چند وزارتخانه مجمع استقلال و پرسپولیس هستند. نمی‌توانیم بگوییم حرف نزنید و فقط پول بدهید. آن‌ها صاحب حق نیستند، وقتی یک جایی مجمع باشد آنها حق دارند اظهار نظر کنند و روی انتصابات و انتخابات نظارت کنند. وزارت ورزش دخالت می‌کند؟ این در اختیارات ایشان است. به عنوان کسی که سخنگو بوده در ادای کلمات دقت دارم. آقای وزیر گفتند من دخالت نمی‌کنم، گفتم که بر اساس مجمع حق دخالت دارند. باید این مسائل را جدا کنیم.

برهانی به عنوان میهمان برنامه شب‌های فوتبالی از آصفی سوال کرد: اعتقاد دارید دخالتی نمی‌شود؟ و آصفی پاسخ داد: این بحث دیگری است. وقتی باشگاه شلوغ شود همه چیز بهم میریزد. الان اسپانسر نود میلیارد تومان کمک کرده اما به او حمله می‌شود. من که نمی‌خواهم که شر را زیاد کنم، من آمدم که شر را کم کنم، اسپانسر می‌آید و استوری می‌گذارند که عقب نشینی می‌کند. هیات مدیره استقلال پیش سوابق من چیزی نیست، ولی وقتی من یک مسئولیت بالایی را گرفتم بازیکن مربی هیات مدیره و مدیرعامل باید ظرفیت داشته باشیم و تخلیه فشار همه چیز را بیرون نریزم.

عضو هیات مدیره باشگاه درباره درگیری مجیدی و مددی همینطور گفت: می‌توان جلوی این ماجرا را گرفت. شما یک روز در خانه میهمان دارید و خانم خانه غذا را خراب کرده و می‌توانید که دعوا کنید و می تواند یواشکی کباب بخرید و میهمانی را برگزار کنید.

برهانی به کنایه به آصفی گفت: همیشه غذا را خراب کردند و سپس ادامه داد: آقای آصفی شما را کامل میشناسم که چه اندازه توانایی دارید. الان وزارت دخالت می‌کند یا نه؟

آصفی ادامه داد: داخل بعضی چیزها بله ولی این دخالت کردن نافی حقوقش نیست. مشکل اقتصاد به آن شدتی که می‌گویند نیست.

برهانی گفت: از آبدارچی تا مدیرعامل از سوی وزارت ورزش تصمیم گیری می‌شود. مدیرعامل را باید هیات مدیره انتخاب کند. شما با وزارت ورزش دعوا نداشتید؟

آصفی پاسخ داد: شما این را می‌گویید شاید درباره سرمربی هم صدق کند. فقط این نیست، من دستم در کار است و می‌دانم که چیست، مشکلات استقلال تک بعدی نیست. اگر ما مشکلات قبلی را نداشتیم، پول داشتیم و بدهی نداشتیم، الان همه چیز کل و بلبل بود. این تقصیر هیچکس نیست. دو روز آخر که خدمت آقای وزیر رفتیم جلسه ما هفت ساعت طول کشید و مصر به استعفا بودیم و قبول نشد. در آن جلسه انتقادات بسیار تندی به آقای مددی کردیم که گفتند صراحت لهجه من را تایید می‌کنند. بحث استقلال موضوع شمر و یزید با امام حسین(ع) نیست. اگر تقصیری هست نسبت به همه هست، من با پورحیدری و ناصرخان حجازی زندگی کردم، این فوتبال باعث نجات است، نباید هواداران را اذیت کرد. ما بیاییم شرایط را آرام کنیم. اگر مشکلی وجود دارد برعهده همه است.

آصفی در پاسخ به این سوال که فردا چه اتفاقی در مجمع باشگاه می‌افتد گفت: ما استعفا دادیم و هر زمان که باشد دستشان را ماچ می‌کنیم. من خودم پیشنهاد کردم که تغییرات اساسی ایجاد کنند. اگر برویم همه با هم میرویم شما نجات پیدا کنید. ما استعفا هم کردیم و هر زمان بگویند می‌رویم، ریالی هم پول نگرفتیم و فقط ابرو گذاشتیم. من دلم برای عبدیان و نظری می‌سوزد که آبرو گذاشتند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7340

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.