آرمان رمضانی؛ گل می‌زنم پس من هستم | آوای استقلال
1

آرمان رمضانی؛ گل می‌زنم پس من هستم

  • کد خبر : 7232
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
آرمان رمضانی؛ گل می‌زنم پس من هستم
آرمان رمضانی برای دومین بازی متوالی موفق شد گل حساسی را برای استقلال به ثمر برساند.

به گزارش آوای استقلال، آرمان رمضانی از روزی که در نیم فصل از پرسپولیس راهی استقلال شد، روزهای سخت و پرفشاری را تحمل کرد. انتقادهایی که از او در پرسپولیس شده بود و اعتراض های استقلالی ها به خرید این بازیکن هرگز از ذهن رمضانی نخواهد رفت.

این مهاجم بلند قامت و توانمند اما با صبر زیاد خود و البته انگیزه وتلاش برای بازگشت به روزهای اوجش حالا حرف های زیادی برای گفتن دارد. رمضانی در آخرین بازی استقلال قبل از تعطیلات لیگ برتر مقابل نفت آبادان به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در ثانیه های پایانی گل برتری استقلال را زد. او در بازی دوستانه استقلال در تعطیلات هم برای تیمش گل زد و امروز مقابل پدیده مشهد برای اولین بار در ترکیب اصلی آبی پوشان قرار گرفت.

رمضانی که انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب استقلال داشت، روی حرکت زیبای مهدی قایدی گلی زیبا را به ثمر رساند. او با شوتی دیدنی با پای چپ توپ را به جایی فرستاد که دیگر کاری از دست میلاد فراهانی دروازه بان پدیده برنیامد تا برای دومین بار در یک بازی رسمی برای استقلال گلزنی کند.

شادی گل رمضانی اما بسیار جالب بود؛ او که مشخص است از انتقادهای گذشته همچنان ناراحت است، با شادی بعد از گلش می‌خواست به همه بگوید که همچنان می‌تواند در سطح اول فوتبال ایران گل بزند وبدرخشد. او بعد از ورود توپش به دروازه پدیده، ابتدا به چشم خودش اشاره کرد و منظورش این بود که منتقدانش حالا تماشایش کنند. او که چندی قبل گفته بود از دوران گذشته استقلالی بوده و نباید به پرسپولیس می‌رفته، سپس دستش را به لوگوی استقلال روی پیراهن برد و بر آن بوسه زد.

رمضانی در ادامه با دوندگی بالا خودش را به کنار زمین رساند تا ضمن در آغوش گرفتن فرهاد مجیدی و تقدیم این گل به سرمربی استقلال از حمایت ها و اعتماد او تشکر کند.

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7232

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.