آخر فصل کنار هم جشن خواهیم گرفت | آوای استقلال
0
وعده نکونام در روز معارفه؛

آخر فصل کنار هم جشن خواهیم گرفت

  • کد خبر : 31550
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
سرمربی جدید استقلال در مراسم معارفه‌اش صحبت‌های انگیزشی و مهمی را به زبان آورد.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام روز گذشته بعد از حل‌وفصل شدن برخی از موانع رسماً به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد تا بعد از طی شدن فرآیندی نسبتاً طولانی و البته فرسایشی، نیمکت استقلال به سامان برسد. حجت کریمی در گفت‌وگویی تلویزیونی انتخاب نکونام را تایید کرد و شب گذشته در رسانه رسمی باشگاه استقلال، انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی آبی‌پوشان پایتخت انجام شد و خبر برگزاری مراسم معارفه نکونام هم رسانه‌ای و این مراسم امروز برگزار شد.

مدیران باشگاه استقلال از اصحاب رسانه دعوت کردند تا در سالن کنفرانس بانک شهر به عنوان اسپانسر مالی آبی‌ها حضور پیدا کنند تا رسماً معارفه جواد نکونام به انجام برسد. ظهر امروز و در شرایطی که جمعی از هواداران آبی‌پوش خود را به محل برگزاری نشست معارفه نکونام رسانده بودند، سرمربی جدید آبی‌ها با مشایعت مدیران باشگاه وارد ساختمان بانک شهر شد تا در مراسم معارفه‌اش حضور پیدا کند و با امضای قرارداد خود، رسماً کارش را در استقلال آغاز کند.

با همه توان برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم
جواد نکونام بعد از آنکه قراردادش را با استقلال به امضا رساند، درباره حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت در کسوت سرمربی گفت: «خیلی ممنون از اینکه اینجا حضور دارید. تشکر ویژه‌ای از حجت کریمی می‌کنم که در این مدت زحمت زیادی کشید. علی امیری (معاون باشگاه) هم سال‌ها کنارش بودیم و در این مدت کنار من بود. باید از حمایت‌های او هم تشکر کنم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که مانند من هوادار بودند، هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند».

نکونام با قدردانی ویژه از هواداران استقلال گفت: «ای کاش می‌شد به‌صورت انفرادی از همه هواداران تشکر کنم. دست هواداران را می‌فشارم و به آن‌ها قول می‌دهم تا جایی که می‌توانم، برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم. حضور در این تیم باعث افتخار من است. از همه پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال اجازه می‌گیرم؛ از جمله پرویز مظلومی عزیز که او را یکی از اسطوره‌های بزرگ اخلاقی و فنی باشگاه استقلال می‌دانیم. از پدرم تشکر می‌کنم که ما را استقلالی کرد و به وجود او افتخار می‌کنم. خوشحالم در باشگاه بزرگ استقلال هستم و امیدوارم کنار هم بتوانیم با هواداران روزهای خوبی رقم بزنیم».

امیدوارم عملکردی داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد
سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت با قدردانی دوباره از هواداران استقلال، وعده داد: «امیدوارم بهترین عملکرد و کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشد. قول می‌دهم ان‌شاءالله در پایان سال، فصل خیلی خوب و خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران داشته باشم. تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم، این است که از هواداران تشکر کنم و به آن‌ها بگویم که در پایان فصل بتوانیم خوشحال باشیم،‌ کنار هم جشن بگیریم و شادی کنیم که آرزوی همه ما برای استقلال است».

نکونام با اشاره به اینکه امکان پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در نشست خبری امروز نیست، گفت: «شرایط به گونه‌ای نیست که مانند یک نشست خبری صحبت کنیم، اما برنامه‌ای تدارک دیده می‌شود که خدمت همه دوستان باشم و به همه سؤالات پاسخ بدهم. حتی پسر کوچک من در استقلال هم درگیر مسائل بود. امیدوارم این چند روز سخت را که هواداران، مدیریت باشگاه، من و خانواده‌ام با آن درگیر شده بودیم، به خوبی و خوشی فراموش کنیم و به موفقیت برسیم».

پسر استقلال را به تیم بازگرداندیم
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، با اشاره به فرآیند انتخاب جواد نکونام گفت: «خوشحالم که امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به خواسته آن‌ها احترام بگذاریم. هواداران از ما درخواستی داشتند که بتوانیم مربی که پسر استقلال است را به این تیم برگردانیم. جواد نکونام فرزند استقلال است و امروز به استقلال برگشته است. ان‌شاءالله نکونام بتواند با مدیریت خوب خود تیم را به قهرمانی و رده‌های بالاتر برساند».

خدا را شکر که توانستیم دل هوادار را شاد کنیم
کریمی در ادامه صحبت‌های خود با قدردانی از حامیان مالی استقلال گفت: «از بانک شهر بابت اینکه در تمام مشکلات و سختی‌هایی که داشتیم کنارما بود، تشکر می‌کنیم. از مدیرعامل بانک شهر هم تشکر می‌کنیم، چرا که در هر ساعتی تماس گرفتیم با ما همکاری کردند. در حالی که ما حامیان دیگری داشتیم که جا خالی کردند و هیچ کمکی به ما نکردند. شاید از حرف ما ناراحت شوند، اما واقعیت را باید بگوییم تا هوادار بداند».

سرپرست مدیرعاملی استقلال نسبت به حواشی به وجود آمده هم واکنش نشان داد و توضیح داد: «در این دو ماه گذشته مشکلات فراوانی داشتیم، به ویژه در روزهای اخیر، اما به خیلی از مسائل توجه نکردیم. منظورم حواشی است که فضای مجازی به وجود آورد و ما به آن‌ها توجه نکردیم و کارمان را جلو بردیم. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم دل هوادار را شاد کنیم. خیلی حرف دارم که راجع به آن‌ها سکوت کردم. جا دارد اینجا از آقای سجادی وزیر ورزش تشکر کنم که در روزهای آخر ما را تنها نگذاشت و کمک‌مان کرد که در این انتخاب‌مان حرکتی رو به جلو داشته باشیم».

لوپز گفت مربیان ایرانی خوبی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند!
حجت کریمی با اشاره به عدم جذب بازیکن پیش از انتخاب سرمربی گفت: «خوشحالم که امروز در خدمت آقای نکونام هستیم و می‌توانیم تیمی قوی تشکیل دهیم. قول داده بودم که من تیم را نبندم (بازیکن جذب نکند) و سرمربی این کار را بکند که چنین هم شد. از وزیر ورزش و سیستم‌های مسئول که با نگاه پدرانه شرایطی را فراهم کنند که پسر استقلال به استقلال برگردد، تشکر کنم. هوادار باید در جریان باشد که چه مشکلاتی داریم».

کریمی با اشاره به حواشی سفر رامون لوپز به تهران گفت: «ما یک مربی خارجی به ایران آوردیم. خیلی‌ها گفتند که سن او بالاست ولی آقای لوپز گفتند که ما زیرساخت خوبی نداریم. همچنین او گفت که شما مربیانی در داخل ایران دارید که می‌تواند به شما کمک کند. این موضوع بزرگواری او را می‌رساند. او پس از بازدید چند نکته به ما گفت که ما می‌خواهیم آن را پیگیری کنیم تا زیرساخت‌ها با کمک هواداران فراهم شود».

جواد نکونام در شرایطی امروز قراردادش را به امضا رساند و به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد که بعد از صحبت‌های حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال و جواد نکونام در نقش سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، نکونام اعلام کرد در آینده و جایی دیگر بتواند به سوالات پاسخ دهد. بدین ترتیب در اتفاقی کم‌سابقه، نشست خبری و معارفه سرمربی، بدون پرسش خبرنگاران به پایان رسید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31550

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها