آخرین شانس رضاوند برای بقا در جمع آبی‌ها | آوای استقلال
2
8 دلیل مثبت و منفی برای حضور 88!

آخرین شانس رضاوند برای بقا در جمع آبی‌ها

  • کد خبر : 41100
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۳۸
آخرین شانس رضاوند برای بقا در جمع آبی‌ها
به نظر می‌رسد که آرش رضاوند به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد

به گزارش آوای استقلال، آرش رضاوند یک فصل دیگر در جمع استقلالی‌ها حضور خواهد داشت و در میانه میدان این تیم نقش آفرینی کند اما تمدید قرارداد او با انتقاد جمعی از هواداران استقلال همراه شده است، اما حضور او نکات مثبتی دارد و البته دلایلی هم وجود دارد که هواداران استقلال بی‌راه نسبت به حضور او منتقد نیستند!
۱٫تجربه سال‌ها حضور در جمع آبی‌ها به او کمک می‌کند تا در هفته‌های ابتدایی نیازی به هماهنگی و کنار آمدن با جو باشگاه نداشته باشد و در مسیر کسب امتیاز کمک حال تیم نکونام باشد و بتواند از همان هفته ابتدایی برای این تیم به میدان برود.
۲٫مهره مورد علاقه چند مربی اخیر استقلال در کار پرس و توپ‌گیری، او در جریان بازی تحت فشار مهره کلیدی استقلالی‌ها است و رهبری پرس تیمی استقلال را برعهده دارد، یکی از دلایلی که مربیان مختلف او را در میانه میدان قرار داده اند!
۳٫ بازار رقابت تابستانی خالی از هافبک تاثیرگذار است و استقلالی‌ها برای اینکه تیم‌های رقیب را تقویت نکنند به سادگی به او اجازه خروج ندادند، اما این علامت سوال ایجاد می‌شود که چرا به سادگی صالح حردانی مدافع راست ملی‌پوش را از دست دادند؟
۴٫انتقاد هواداران از سبک بازی و عملکرد رضاوند می‌تواند یک چالش بزرگ برای او باشد تا در طول مسابقات با کوچک‌ترین اشتباهی تحت فشار قرار بگیرد، البته او نسبت به این جو بیگانه نیست و سال‌ها با این شرایط به کار خود در این تیم ادامه داده است.
۵٫ شانس بزرگ رضاوند حضور بازیکنان تکنیکی در خط هافبک است، ماشاریپوف و اسلامی می‌توانند بار بازیسازی و خلق موقعیت را از دوش این بازیکن بردارند و او با توپ‌گیری و قطع توپ‌ در روند تیمی استقلال تاثیر مثبتی داشته باشد!
۶٫رضاوند در بازی هجومی در سطح بالایی قرارندارد و ضعف او در بازیسازی باعث انتقاد هواداران شده است اما اگر در کنار چشمی با تمرکز بیشتری در تخریب بازی‌حریف فعالیت کند شاید بتواند رضایت حداکثری را به دست آورد.
۷٫آمار ضعیف گل و پاس‌گل در فصل گذشته این نگرانی را برای آبی‌ها ایجاد می‌کند یک فصل دیگر تعداد گل‌ و پاس‌گلهای هافبکشان از مدافعان این تیم کمتر باشد، بازیکنی که در اکثر مسابقات به میدان رفت اما فقط ۱ گل و ۱ پاس گل ثبت کرد.
۸٫ خود رضاوند هم می‌داند که در صورت بقا در استقلال این شاید آخرین فرصت او برای درخشش باشد و در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشد با انتقادهای شدیدتری روبه رو خواهد شد و همین موضوع مثل یک شمشیر دولبه خواهد بود، یا انگیزه مضاعف یا فشار بیشتر! او تحت این فشار الماس می‌شود یا از عملکردی که فصل گذشته داشت هم روند ضعیف‌تری پیش خواهد گرفت؟ همه چیز با شروع لیگ مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41100

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها