آبی ها در انتظار شعبده بازی فرهاد | آوای استقلال
1
با هدف جبران ناکامی برابر ذوب آهن و آشتی با هواداران؛

آبی ها در انتظار شعبده بازی فرهاد

  • کد خبر : 4135
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۲۳
آبی ها در انتظار شعبده بازی فرهاد
استقلال از همین نقطه قوتش مقابل ذوب‌آهن زمینگیر شد تا رؤیای حضور در کورس صدرنشینی در لیگ بیستم نیز کم‌رنگ‌تر از همیشه شود.

آنچه از شاگردان فرهاد مجیدی در برابر تیم ذوب‌آهن به‌نمایش گذاشته شد و برجای ماند، چندان شباهتی به عملکرد آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نداشت. استقلالی‌ها که شاید در باد صدرنشینی در گروه مرگ ACL۲۰۲۱ خوابیده بودند، اسیر دست گاندوهای اصفهانی شدند تا در آستانه برگزاری شهرآورد پایتخت دچار بحران فنی و روانی شوند.

برخلاف همیشه که آبی‌پوشان در فاز تهاجمی نمایش درخشانی داشتند و انتقال توپ از کمربند میانی برای تغذیه مهاجمان گلزن تیم استقلال کار چندان سختی نبود، استقلال از همین نقطه قوتش مقابل ذوب‌آهن زمینگیر شد تا رؤیای حضور در کورس صدرنشینی در لیگ بیستم نیز کم‌رنگ‌تر از همیشه شود.

آبی‌ها که مشخصاً در فاز تدافعی با مشکلات عدیده و کمرشکنی مواجه هستند، حالا با بحران بی‌نظمی و سردرگمی در خط میانی و پیکان هجومی نیز مواجه شده‌اند.

عدم حضور هافبک‌های طراح و رجیستا مانند فرشید اسماعیلی و مهدی مهدی‌پور در ترکیب تیم استقلال مقابل میهمان اصفهانی باعث شد تا آبی‌پوشان خیلی زود میانه میدان را به حریف خود واگذار کنند و دیگر خبری از پاس‌های انفجاری برای تغذیه شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم نباشد.

ویروس انفعال و درماندگی انگار از بازیکنان نه‌چندان موفق استقلال در خط دفاعی به سایر خطوط هم تسری یافته تا آبی‌ها با یک مریضی سخت پا به دربی بگذارند.

پرسپولیس نسبت به دربی ۹۴ دور رفت لیگ بیستم تغییرات زیادی داشته و اثرات بهبود تاکتیکی و فنی‌اش را نیز در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا نشان داده. در این‌سوی میدان اما استقلالی به زمین بازی خواهد رفت که هم خسته است و هم آسیب‌دیده.

پاشنه آشیل تیم فرهاد مجیدی هنوز درمان نشده اما نقاط ضعف سرخ‌ها به نقاط قوت‌شان تبدیل شده ‌است. جدال غروب جمعه در ورزشگاه آزادی هر چه که باشد، نبردی برابر نیست.

آبی‌ها بسیار پریشان‌تر از آنند که برای شکست رقیب سنتی‌شان برنامه‌ریزی داشته باشند. فرهاد مجیدی برای ریکاوری شاگردان خسته‌اش در ابعاد روحی و روانی، کاری به‌مراتب سخت‌تر از اجرای تاکتیک‌های فنی خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که ۷ مقدس سکوهای آبی این‌بار چه جادویی از آستین خود خلق خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4135

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.